Gå til innhold

magesmerter...?


dyrry

Anbefalte innlegg

Jeg har nå hatt vondt i magen siden i førrgårs kveld...og idag er det værre enn tidligere. Det er en verkende smerte langt ned og frem i magen, og ingenting virker hjelpe, paracet, hvile osv. Jeg trodde først det var luft eller muligens at jeg har vært hard i magen, men nå lurer jeg på om det er noe i livmoren.. noen som hatt lignende smerter? når burde jeg gå til legen? er i uke 17 nu og har ultralyd inboket om en og en halv uke.

 

Vanskelig å vite hva som er hva i magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag hade också väldigt ont i magen för någon vecka sen och åkte direkt in till läkaren.

Men han sa att om man inte hade haft blödning så var det ingen fara.

Så jag fick åka hem igen.

Men om det blir värre eller så, så tycker jag nog du borde åka till läkaren din. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drog til legevakten etter å ha snakket med ullevål.... noen timer der, så henvisning til ullevål hvor de konstaterte at jeg har en muskelknute på 11x10x9 cm i magen.... så det er visst nok ikke så rart at det er vondt. Paracet som eneste løsning jeg fikk, og sannsynligvis plager resten av svangerskapet...sukk. Men ikke noe farlig sa de. Og ungen så ut til å ha det godt, deilig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skönt att ungen din mår bra då, men inge kul att ha ont...=(

Jag önskar dig lycka till i alla fall o hoppas att paraceten hjälper lite mot smärtan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt strekkvondt og øm neders til høyre eller venstre for navlen er visst normalt. MEN! Man må passe på. Jeg voknet for nøyaktig 2 uker siden faktisk idag opp og hadde sånne smerter som jeg aldri har opplevd før. Vi ringte til kvinneklinikken på Ullevål og fortalte hvor sykepleieren sa "ta 2 paracet og vent til 0830 da kommer gynekologen. klokka var 0500! det gikk ikke. Mannen min ringte ambulanse og de var der på 5 min. På ullevål konstaterte de en cyste på1,5 kg som hadde tvinnet seg rundt eggstokken og sprukket. Jeg ble hasteoperert og alt gikk fint både med meg og bebien takk og lov. Men det at kvinneklinikken kan be en 4,5 mnd gravid kvinne å ta to paracet når hun kasteropp i smerte er nifst syntes jeg. Vil ikke skremme, man merker når det er akutt og ikke, men moralen er at man kjenner seg selv best, og de er der for å hjelpe oss! bruk helsevesnet, som forøverig ellers behandlet meg fantastisk hele veien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...