Gå til innhold

Er du på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig meldt meg inn. Håpet å få kontakt med gamle venner, men er ganske skuffet. Folk skriver bare uinteressante ting hvis de i det hele tatt skriver noe... For ikke å snakke om alle de teite (og barnslike) quizene på start.no. Uff, irriterer meg visst for mye i dag :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, og ikke kommer jeg til å være det heller!! :-)

Skrevet

Ja, og jeg skriver bare kjedelige ting selv der. Å legge ut de saftige greiene er ikke videre lurt når man har et par hundre "venner" ;-)

Skrevet

du må ikke ha så høye forventinger til et sånt nettsted. de fleste er jo oppegående nok til å ikke brette ut livet sitt til sine 300 nermeste venner.

jeg syns FB er morsom, men jeg er en person som blander meg da... hehe

Skrevet

Ja er på facebook. Legger ikke ut for mye om privarlivet mitt der inne. Er det noe jeg vil si å noen jeg vil skal vite det så skriver jeg en melding til dem eller chatter med dem der inne. :-)

Syns quiz'n der inne er moro. er jo så mye av dem der inne :-) Åsså liker jeg å spille så da er facebook ett ypperlig sted å gjøre det på. :-)

Skrevet

Eg er på facebook ja, syns det er greit å ha det når eg sitter mye hjemme i permisjonen, slik at eg kan fulle litt me på hva som skjer rundt meg :).. Men eg legger ikke ut for mye om frivatlive mitt eg heller nei.

Du får ta kontakt med di gamle vennene dine selv innpå der, kansje det hjelper;) Lykketil:) For noen passer facebook bra til, og andre ikke

Skrevet

Neej

Skrevet

Ja, jeg bor der !

Hehe, neida ikke så ille. Men jeg syns det er koselig å holde kontakten med gamle kjente, jeg liker bedre å skrive/chatte enn å prate på tlf. syns også det er morsomt med alle ting skriver (på den :hva tenker du på). Selv er jeg nok av den som legger ut en masse uinteressante ting, men legger ikke ut om privatliv. Er innom jevnlig fo å oppdatere meg på hva som skjer rundtom, liker å følge med :-)

Men det er jo klart mye som er dumt og ikke trengs å legges ut for en haug med folk...

Skrevet

Ja er på FB, og synes det er kjekt.

Skriver selv litt innimellom, men kun ting som ikke er så privat, som fks at jeg skal ut å gå tur osv ;)

irriterer meg selv over noen få da, som MÅÅÅ oppdatere hver gang de har trent, spist sunt, trent, spist, trent osv. HEEEELE dagen, men prøver bare overse de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...