Twisted Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg bare lurer på en ting, fordi i går var jeg på en konsert... Så var det en gutt foran meg som hoppet opp, og "kneet" meg i magen, fra undersiden... Det var ikke spesielt hardt eller noe, men det var ubehagelig etterpå, nesten litt kvalm.... Om det var mentalt, babyn, eller bare at jeg ble litt dårli , vet jeg ikke... Hvor mye "fysisk skade" kan babyen min få av noe slikt? Og burde jeg gå til legen for å spørre han? Idag tror jeg at jeg følte babyen, men jeg er liksom ikke sikkert alltid, da jeg er 20 uker nå og ikke alltid kjenner det igjen,... Hva tror dere? uff uff:(
Snuppa! Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Jeg slo magen min hardt da jeg var i 7 mnd. Når jeg da var hos jordmor igjen fortalte jeg dette og hun sendte meg rett på ul og sa jeg burde ringt henne tidligere. Ingenting var galt, barnet ligger jo godt beskytta der inne. Men ifølge henne burde du kontakte lege/jordmor da. Håper jeg ikke skremte deg nå, jeg slo magen min hardt altså, og alt var i den fineste orden
Twisted Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 uff, okey, da ringer jeg til legen imorgen med en gang! men hadde du noe smerter eller blødninger, ubehag elns?
Snuppa! Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Ingen blødninger. Men var litt øm i magen en stund etterpå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå