ApriIbaby Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Typer tv-data spill, stasjonære og håndholdte... Hvordan regulerer dere dette? Vi har kjøpt Nintendo ds til junior i helgen for han er syk, og har ingen restriksjoner nå. Ser jo at vi må ha det når han er frisk...
Fire småtroll Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Har en gutt på 5 år og en på 8 år, de har hver sin Ninendo DS også har vi playstation til tv'en. Heldigvis er det gutter som er glad i å være ute så vi har ikke så store problemer med dette, men særlig 5-åringen kan bli vel oppslukt og glemme tid og sted når han spiller, da må vi stoppe han. De har to helt spillefrie dager i uka, de har selv valgt dagene og det er tirsdag og tordsag. De spiller nok litt på DS'en hver dag ellers, men ikke i timesvis.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Har ikke noe sånnt spill opplegg til eldtse vår på 4 1/2 Hadde jeg hatt det hadde jeg tenkt ca 30 min et par dager i uka. Jeg er skikkelig anti alle sånn rompesittende aktiviteter. Det virker så passiviserende å sitte med sånne spill.Samtidig så ser jeg at unger blir helt avhangig av spill på en helt annen måte enn Tven. Tv er greit i moderate mengder så og med det så mener jeg litt på morran og så barne Tv og en film i ny og ne : )
Jojo x3 Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Min på 4 får spille i ca halvtime-1time når han spiller. Spiller ikke hver dag,men et par ganger i uken ca. Han spiller Josefine, mattespill og geografispill, han lærer masse og syns det er gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå