3SmåGull Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Noen som har prøve lakserolje tidligere...?? Virket det, og evt. hvordan??? Ville du isåfall gjort det igjen?? Hilsen ei på overtid
mylove Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Jeg prøvde for ca. 7 år siden da jeg fikk jenta mi. Noe av det verste jeg har opplevd!! Mye verre enn fødsel!! Og ingen effekt på å få fødsel igang, bare mye j......smerter. Fikk kjempekjeft av jordmor etterpå, det kan skape så mye bevegelse at ungen kan få navlestreng rundt halsen eller få knute på den!! IKKE PRØV DET!!!!!
3SmåGull Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 Oi da.... Det var ikke bra... Takk for svar... Da skal jeg holde meg unna det.... Men er så lei.... Har konstant vondt i ryggen, både når jeg ligger/sitter/står/går... Sover dårlig om natten, og er slapp på dagen.... Vil så gjerne føde, selv om jeg gruer til det og.... Er førstegangs....
mylove Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Skjønner det godt. Sex skal jo hjelpe sier de, hvis du orker da;-) Og masserer/klype i brystvortene, det kan sette igang kynnnere ihvertfall! Lykke til, ikke lenge igjen nå!
3SmåGull Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2009 Hei igjen Har hatt sex ca. annenhver dag (både for at det er godt, og for å prøve å sette igang, hehe... Men foreløpig har det ikke hjulpet.... Blir jo en stund med opphold etter fødsel så.... Har også prøvd å massere/klype brystvortene, men til ingen nytte... Har en god del kynnere, men de vil liksom ikke gå over til rier... Har gått laang tur nå i dag, og kjenner nedpress, men foreløpig skjer det ingenting... Vanskelig å smøre seg med tålmodighet når man har sett sånn frem til termindato, og trodd det skulle skje da... Er foresten snart 1 uke på overtid ift termin.... Takker igjen for din tilbakemelding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå