Gå til innhold

Hvilken høstjakke til barna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har kjøpt bergans shoft-shell til jentungen. Veldig god (sier hun selv), også er det jo bare å pøse på med ull under på kalde dager

Skrevet

Vi er og veldig fornøyd med Bergans soft shell. I tillegg har den holdt seg veldig fin. Kjøpte den tidlig i vår til 3 åringen, brukt masse både i barnehagen og ellers. Den er vasket utallige ganger, til tider nesten daglig, men ser helt ny ut.

Skrevet

Og jeg anbefaler Skogstad sine jakker! ;) Han på 6 har softshell, og han på 2 har allværsjakka. Kjempefornøyd! Og de er så gode i str. Holder lett i 2 sesonger. Minstemann fikk jakka si til 1 års-dagen. (Str. 1 år) Og den passer fint enda! -Og han er en stor og lang gutt.. :)

Skrevet

Vi har i mange år kjøpt allværsjakka til Reflex til guttene, de holder seg godt, er vann- og vindtette og ikke minst gode på pris.

Eldste har nå softshelljakka til Bergans men liker den ikke selv, han synes den er kald, og i tillegg er den bare vind og vann avvistende (ikke tett). Damen i sportsbutikken kunne også fortelle at hun hadde problemer med å annbefale softshell siden det ikke er et pustende materiale, de er laget av plast (akkurat som mye fleece).

Skrevet

vi har hatt skogstad jakke til snuppa nå i noen år.vært veldig fornøyd. men i år ville hun ha reflex sin.. den hadde rosa hjerter. hehe... så den har hun fått nå.

mini har også en reflex....

har også en softshell jakke i tillegg til eldste.. reflex den og.. veldig fornøyd med den...

Skrevet

Skogstad;)

Har den til begge jentene og er super-fornøyd! Den er pustende, og vanntett! så den kan også brukes som reserve-regnjakke;)

Som flere sier er de gode i str også så de jeg kjøpte nå passe nok også neste vår uten at de er alt for store nå;)

Skrevet

Har både Bergans softshell og Skogstad allværsjakke til barna, og er mest fornøyd med Skogstad.

Skrevet

Hva er prisen på skogstad og reflex sånn allværsjakke og er det vinter eller høst jakke? Altså kan den brukes i vinter? Kald vinter?

Mine har reima sin vår/høst jakke. Den er veldig tynn, men vanntett og vindtett og jeg synes de er suuuuperfine!! =)

Skrevet

Vi har holdt oss til alversjakkene til P.O.P. Vi måtte ha noe som var slitesterkt, vind- og vanntett til vår aktive gutt, nå 5 år. Han bruker den i barnehagen og den ser like fin ut nå et år etter. Man kan kjøpe vindtett fleecejakke til å feste inni, men vi kler bare ekstra under med ull/fleece ved behov. En god bruksjakke som fås i flere farger.

Skrevet

Hun har Shoftshell fra Barn og leker og en Skogstad allværsjakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...