Gjest Sekretøsa Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Jeg har kjøpt bergans shoft-shell til jentungen. Veldig god (sier hun selv), også er det jo bare å pøse på med ull under på kalde dager
alvamamma Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Vi er og veldig fornøyd med Bergans soft shell. I tillegg har den holdt seg veldig fin. Kjøpte den tidlig i vår til 3 åringen, brukt masse både i barnehagen og ellers. Den er vasket utallige ganger, til tider nesten daglig, men ser helt ny ut.
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Og jeg anbefaler Skogstad sine jakker! Han på 6 har softshell, og han på 2 har allværsjakka. Kjempefornøyd! Og de er så gode i str. Holder lett i 2 sesonger. Minstemann fikk jakka si til 1 års-dagen. (Str. 1 år) Og den passer fint enda! -Og han er en stor og lang gutt..
Fire småtroll Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Vi har i mange år kjøpt allværsjakka til Reflex til guttene, de holder seg godt, er vann- og vindtette og ikke minst gode på pris. Eldste har nå softshelljakka til Bergans men liker den ikke selv, han synes den er kald, og i tillegg er den bare vind og vann avvistende (ikke tett). Damen i sportsbutikken kunne også fortelle at hun hadde problemer med å annbefale softshell siden det ikke er et pustende materiale, de er laget av plast (akkurat som mye fleece).
mai mammaen til to Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 vi har hatt skogstad jakke til snuppa nå i noen år.vært veldig fornøyd. men i år ville hun ha reflex sin.. den hadde rosa hjerter. hehe... så den har hun fått nå. mini har også en reflex.... har også en softshell jakke i tillegg til eldste.. reflex den og.. veldig fornøyd med den...
3småtroll♥ Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Skogstad;) Har den til begge jentene og er super-fornøyd! Den er pustende, og vanntett! så den kan også brukes som reserve-regnjakke;) Som flere sier er de gode i str også så de jeg kjøpte nå passe nok også neste vår uten at de er alt for store nå
Honningmelon Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Har både Bergans softshell og Skogstad allværsjakke til barna, og er mest fornøyd med Skogstad.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 Hva er prisen på skogstad og reflex sånn allværsjakke og er det vinter eller høst jakke? Altså kan den brukes i vinter? Kald vinter? Mine har reima sin vår/høst jakke. Den er veldig tynn, men vanntett og vindtett og jeg synes de er suuuuperfine!! =)
Gjest Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Vi har holdt oss til alversjakkene til P.O.P. Vi måtte ha noe som var slitesterkt, vind- og vanntett til vår aktive gutt, nå 5 år. Han bruker den i barnehagen og den ser like fin ut nå et år etter. Man kan kjøpe vindtett fleecejakke til å feste inni, men vi kler bare ekstra under med ull/fleece ved behov. En god bruksjakke som fås i flere farger.
Koseklompen Skrevet 6. september 2009 #11 Skrevet 6. september 2009 Hun har Shoftshell fra Barn og leker og en Skogstad allværsjakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå