Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Var så dum når jeg var 18 år å peircet brystvorta mi..Tok den ut for kankje 6.7 år side..kan man amme?
Gjest Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Ja det kan du Jeg tok det selv for noen år siden.har tatt den ut da,men kunne fint amme fordi om
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Det vil vise seg. Noen kan, andre kan ikke...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Noen hevder at den puppen du har hatt piercing i, vil bli favorittpuppen. Melken vil komme lettere der. Noenmener du ødeleger melkegangene, tetter dem med arr slik at ikke melken kommer ut. Jeg har hatt piercing i begge mine, 2 ganger i den ene. Har aldri hatt problemer med mer lekk fra den som er piercet 2 ganger. Var heller den med kun 1 piercing som var favoritten, men har ikke hatt noen problemer med amming.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Ok.tenker litt på det at det fortsatt kommer litt"puss" fra hullet når jeg klemmer.De babyene suger jo gankse kraftig,så hva hjør jeg for at det ikke skal komme "puss" samtidig som hun ammer..?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Det er vel ikke puss som i betennelse? Regner med at det er litt talg eller melk fra den lille produksjonen du har alt. Vil nok gå fint skal du se.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Den brystvorta som var piercet er "ødelagt" hos meg. Amming var IKKE lett, nei. Har store arr som jeg tror tetter igjen melkegangene. I tillegg har den blitt flatere enn den andre, så babyen hadde store problemer med å få tak på den.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Nei det er kankje ikke "puss det heter"har hatt det slik siden jeg tok den ut for 6.7 år siden..det er hvitt litt tjukk gugge som kommer ut..Ser litt samme ut som når man klemmer små kviser.Også lukter det vondt..Har ikke noe smerter eller lignene som jeg altaglig hadde hatt hvis det var betenelse..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 Jeg har det samme med navlen min etter piercing, tok den ut under første graviditet for 10 år siden. Fortsatt kan jeg klemme ut sånn hvitt puss som du beskriver. Ble fortalt at det er kroppen som prøver å "reparere" hullet, og det går jo ikke når piercingen har vært der over en viss tid. Så kommer avfallet ut som puss i stedet. Kjempeekkelt, og det lukter vondt. Har det heldigvis bare i navlen, jeg da, så det gjør jo ikke så mye. Hadde syntes det var verre hvis det var i brystvorten når jeg skulle amme. Antakelig gjør det ikke noe, for babyen vil jo amme såpass ofte at det sikkert ikke vil rekke å danne seg puss der mellom hver gang. Men jeg synes du skal høre med lege/jordmor for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå