Bibappelula <3 Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Har dere fått sjekket det mer enn en gang? Vi har fått vite at vi venter en jente. De klarte ikke å se det på den ordinærer UL i uke 19, men nå i uke 27 såg de at det var en jente.. Har hett veldig guttefølelse og lurer på hvor sikkert det er? Legen virket veldig sikker, men jeg har ikke helt blitt vant med tanken hehe blir spennende ved fødsel iallefall!
koala Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 VI har sett det alle tre gangene, de to første viste jordmor oss to parallelle streker som var kjønnsleppene og det var to jenter som kom Nå med tredje har jeg vært på flere UL og de første gangene sa gynekologen at han ikke var i tvil fordi en opphopning av nerveender var typisk klitoris men selv kunne jeg ikke se det. SÅ sist gang ba jeg gyn vise meg og så da kjønnet ovenfra istedetfor rett på som før. Så ut som to fingre med en liten klump i sprekken liksom. Veldig tydelig jente det også
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Vi venter gutt og legene/jordmor har vært sikre på det siden uke 14. De ble sagt på ul i uke 14, 17 og 30. Det var ingen tvil. ;P Jeg hadde så på følelsen at vi skulle få jente og at legen tok feil. Men på ul i uke 30 så skjønte jeg endelig at det er gutt som koser seg inne i magen min. Så er er i dag 43 dager til vi endelig kan få møte lille Philip! Jeg tror utstyret og kompetansen til leger/jordmødre er så godt utviklet nå så de er nok rimelig sikre når de uttaler seg om kjønnet.
Mammaen&Emil Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Har hatt jentefeeling heile veien, men her er det ikkje tvil om at det er gutt (både UL i veke 18 og 3D tilseie det), men har fortsatt jentefeeling eg.. hehe
snuffe Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Hehe, ja. Kona begynte å bli litt oppgitt av meg da jeg spurte om de kunne sjekke kjønnet igjen på fjerde ultralyden etter at vi fikk vite det første gang. =) Er overbevist nå, da.
Linsy&snart 2prinsesser Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Ja! Tre forskjellige leger på tre ul har sagt jente og legen på 3D ul zoomet rett inn på kjønnsleppene og sa jente med 100% sikkerhet! Allikevel har jeg øyeblikk hvor jeg tenker "Hjelp, hva om det er en gutt?!" Hi, hi.... Men jeg har også vært helt sikker på jente siden testen var positiv, veddet tom med mannen på at det var jente
Gjest eelis+guttespire Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Ja, jeg så det tydelig på ul i uke 19 og i uke 25. Jm trengte ikke å si noe engang, jeg så det helt av meg selv ;-) Hehehe...
mamma1980 Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 jeg har vært til ul 8 ganger. 6 av disse har alle vært jente på ul. det har vært ulike leger på disse undersøkelsene. har også hatt en feeling på det.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 har sett tydelig at det er gutt på ul i uke 13, 17, 28 og 36, så null tvil her i gården...! hadde vi ikke villet vite kjønnet, hadde vi nok blitt skuffet, da lillegutt i magen ikke akkurat er sjenert
Mamma-til-3-jenter Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Fikk vite på ul i uke 19 og i uke 33 at det er jente. Er temmelig sikker på at jordmødrene har rett! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå