beggeto Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Har hatt skikkelig vondt i hodet siden i går ettermiddag. Har vondt musklene i nakken og ryggen og vondt i øynene når jeg ser fra side til side. Dette er jo symptomer på influensa, men jeg har ikke noe (eller i så fall svært lite) feber. Så viss svineinfluensaen alltid medfører feber - hva er dette da? Sånn hodepine har jeg aldri ellers.
Gjest Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Jo, skal visst være feber. Jeg er sånn ved både forkjølelse og pms :-P
Elsker jenta si<3 Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Jeg hadde alle symptomene på svineinfluensa,men hade ikke det.. Det er så mange former for vanlig influensa,men grunnen til at de vil at du skal være hjemme når du har symptomer på influensa generelt,er i tilfelle det er det,for det smitter ganske raskt.. Men det er ikke værre enn vanlig influensa..
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Bihulebetennelse og forkjølelse?
Gjest Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Du har akkurat det samme som meg hører jeg, jeg har en småsint forkjølelse og er i faresonen for bihulebetennelse (derfor hodepinen og vondt bak øynene)
beggeto Skrevet 6. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2009 hm,symptomene mine passer med det jeg har lest om bihulebetennelse. Har aldri hatt det før. Varer det lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå