Gå til innhold

Noen som har erfaring med ReimaTec+ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt "vanlig" reimatec - men lurer på om + utgaven på noe som helst måte er bedre?

Kjente at stoffet på bena var "ruere", så det er kanskje sterkere? Føltes mer som Troll dressen egentlig.

Kunne tenke meg å prøve Troll i år, men vet at barnehagen har erfaring med at det er mer styrete for barna å ta den på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at den er mer slitesterk enn de andre, og dermed passer for større barn.

Jeg kjøpte Rema Tec + til mine på salg i vår, men har ikke prøvd de enda.

Skrevet

Tec + dressen er forsterket med Cordura på den nedre delen. Cordura har en vannsøyle på 5000, Tec har 10000. Dvs Cordura har mindre vanntetthet, men allikevel høy nok vannsøyle til å kvalifisere som vanntett.

Skrevet

Takk for svar begge to! Likte ikke helt at den ev tåler mindre vann, da.. :-)

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med ReimaTec+, synes den lakk som en sil. Vanlig ReimaTec er mye mye bedre synes jeg.

Skrevet

Takk, Mom2Two! Det var det jeg var "redd" for.

Mener å ha fått med meg at du har testet noen dresser, har du noen anbefalinger? :-)

Skrevet

Ja, har prøvd en del ulike.

Jeg synes ReimaTec er den beste.

Men har også veldig god erfaring med Ticket2Heaven, men synes den er noe tyngre (passer derfor best til litt større barn) og den tar lenger tid å tørke (som er det støreste irritasjonsmomentet). Slitestyrken er dog i en egen klasse.

Men til og med eldstemann på 9 år (gutt) hadde inntil i fjor buske og jakke i ReimaTec, og han er svært svært aktiv (ski, slalåm, bandy, skøyter osv.), og det var vel 3. sesongen han slet på det settet. Litt slitasje på knærne, ellers hel og pen. Aldri våt, aldri kald.

Har prøvd bl. a Troll, MikkLine, HH og div billigdresser.

Skrevet

Takk skal du ha! Da blir det nok ReimaTec i år også. :-)

Skrevet

Snupp hadde reimatec+ i fjor, kjøpte den kun fordi jeg likte fargen bedre på den enn på reimatec, hehe...Var veldig fornøyd, var tørr og varm og dressen var like hel når jeg solgte den videre nå i høst. :o)

Har kjøpt bare reima tec i år da, har alltid vært fornøyd med den også. :o)

Skrevet

Har bestilt tec+ til Kevin i år, i fjor hadde han vanlig tec da kom det fort hull i knærne. håper tec+ er mere slitesterk, det burde den jammen vært til den sinnsyke prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...