februar baby! Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Så Mars og Venus, den norske filmen, på tv igår og tårene bare rant! Har jo sett den før, når jeg ikke var gravid, og syns den var søt og litt trist, med tanke på at det er et par som skal skilles og mye følelser rundt det å gå fra hverandre når man har små barn, men nå tok jeg filmen helt annerledes! Tydelig at hormonene er i sving her altså!Må være morsfølelsen som sniker seg på.... Kan gråte av tv serier og triste artikler i avisen også! ha ha...Pleide å være så kontrolert før... Men, har vært veldig stabil hele svangerskapet hittil(er i uke 16/17), så nå kommer det! Andre som har det likedan?
EmmelineVinter Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 hehe jeg gråter alltid til filmer og bøker uansett om jeg er gravid eller ikke.
februar baby! Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 Ha,ha...det skal ikke så mye til ellers heller, nei.Men, nå var det så ekstremt liksomt! Emmeline er foresten et nydelig navn:) Hmmm...får forhåpentlig vite kjønnet på tirsdag, så da blir det morsommere å finne navn.
venter-på-bitteliten- Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 ¨jeg gråter nå av nesten alt!, kan se en nyhetrepotasje, komedie, eller slå på midt inni ophra eller dr phil:P og tårene triller!
LykkenErTre Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 He, he. Kjenner meg igjen der ja. Humøret svinger også veldig. Blir mye lettere irritert og sint også. Stakkars sambo. Heldigvis er han veldig forståelsesfull.
Gjest Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 jeg er også ekstremt følsom nå. såg også mars og venus for andre gang, og tårene presset på nesten hele filmen jo! måtte gå på badet og koble litt ut rett og slett før eg klarte å se videre.. hehe tåler nesten ingenting...
AOerfødt<3 Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Kjenner meg veldig igjen jeg også hehe.. gråter av det mest utrolige.. her om dagen hadde jeg så lyst på noe i kjøleskapet,(husker ikke helt hva) men når jeg kom til kjøleskapet ble jeg plutselig kvalm .. over det jeg visstnok hadde lyst på.. det endte med at jeg gikk til sofaen.. satte meg ned og tuta så tårene spruta.. ble så lei meg fordi jeg ikke klarte å spise det jeg egentlig ville ha .. hehehehe.. gubben rista på hodet og lo av meg hehe. huff.. hormoner altså
Jenny2010 har født! Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Sånn er jeg også, hehe. Har voldsomme humørsvingninger, ikke noe moro i det hele tatt, føler meg bare slem.. Har ingen lunte i det hele tatt, det bare smeller for den minste lille bagatell. Gleder meg til jeg blir meg selv igjen, hehe :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå