Gjest Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Har prøvd å regne ut terminen min, men har ikke fått det helt til.. For siste menstrasjons 1. dag var 1. august. Men vi hadde sex fra den 23. august og utover (vet det 100% sikkert fordi jeg var bortreist uken før, og før det brukte vi kondom). Jeg tror EL må ha vært den 24. august fordi da fikk jeg en liten bloddråpe i trusa og følte meg litt "rar" i kroppen. Så om jeg setter at unnfangelse var 24. august så er terminen den 19. mai 2010. Men om jeg setter i fra siste TR 1. august med en sykluss på 28-36 dager dager så blir unnfangelsen før vi hadde sex, så det kan jo ikke stemme! Hehe! Så da regner jeg i fra 24. august og da er nå 3 uker og 6 dager på vei, i følge kalkulatoren på babyverden (som var den eneste jeg klarte å finne)!
Gjest Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 hehe, jeg skjønner heller ikke helt dette med uker og dager, men har klart å regne meg frem sånn cirka. Får se på UL om jeg har rett og det har jeg sikkert ikke;) Gratulere!!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Gratulerer med spiren:) Har selv termin 14 mai:)
Gjest Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Tusen takk! Har en gutt fra før som ble april baby 2008 han, selv om vi hadde termin i (begynnelsen) av mai sist gang også! Veldig fin tid å få barn på da!! )
Bianca83 Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Gratulerer! Jeg syns også at de dagene-ukene kan være litt vanskelige når man ikke har helt regemlessig syklus. Har alltid hatt et sted mellom 30-35 dagers syklus, og denne gangen er jeg rimelig sikker på at el var 25.august for kjente det på kroppen i tillegg til el-slim. Så da tror jeg at det blir noen dager ekstra på terminen ( i fht utregningen her på bim) siden jeg hadde el på dag 17-18 eller noe. Vi får nå bare vente å se :-) Gratulerer hvertfall, og lykke til :-)
pagoda m/ny spire Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 heisann ja, der er du og her er jeg gratulerer med spira tror og jeg har term i mai (- første dag av siste mens= 22 juli -med en 28 dgr syklus blir det 30 april - men jeg testet ikke positivt før ca 6 dager etter dette så jeg tror snarere på en 36 dgr lang syklus) som gir termin 8 mai men dette blir vel forandret på ul
Gjest Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Ja, det blir spennende å se! ) Har dere vært hos legen? Jeg har ikke ringt enda, men får vel bare ringe og høre.. Har egentlig lyst til å bytte fastlege til en dame, har ikke noe forhold til min lege nå, har flyttet og byttet lege mange ganger. Og følte ikke helt at mine mannlige leger har forstått meg i forje svangerskap. Men hos alle kvinnelige leger i området er det fullt
Trulle med tulle og spire Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Gratulerer med spire. Har akkurat funnet ut at jeg er gravid jeg og. Og har faktisk termin akkurat samme dag som deg ) Lurer også på når man skal til lege. Hadde litt lyst å bare ta en blodprøve for å være sikker. Klarer ikke helt å tro på det enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå