Lene~mor til tre Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Vi er glade i egg og spiser det iværtfall en gang i uka.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Vi og, 1-3 ganger i uka. Innimellom enda oftere.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 går i bølger, noen ganger kan det bli hver dag, og andre ganger kan det gå ukesvis...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Om du mener i "ren" form, som bløtkokt egg: 2 ganger pr uke. Om du mener i alle former (bløtkokt, hardkokt i skiver, speilegg, omelett, eggerøre...) Hver eneste dag, iblant to ganger pr dag. Totalt eggeforbruk her i huset er 14-15 egg pr uke. Evt bakst med egg kommer i tillegg.
Gjest Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Og 13:20 var altså MEG. Den museplata....
Lene~mor til tre Skrevet 6. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2009 Tenkte på egg i alle varianter ja Haldkokt, bløtkokt, speilegg, eggerøre og omelett
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Nesten aldri. Tåler det ikke. Men har det jo i kaker og pannekaker og vafler. Da er det så lite pr porsjon at det går av og til greit for meg. Barna får av og til eggerøre og omelett. Kanskje kokte egg på julaften og i påsken til frokost;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Jeg er langt i fra flink til å spise egg. Det er både godt og sunt! Kanskje jeg vil ha speilegg til lunsj idag, det hørtes godt ut =) Bruker en del i pannekaker, vaffler ol. Men nå når jeg skal prøve å gå ned litt så er ikke det heller hver uke.
Poteto Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 ikke så ofte. er bare eg som liker det. jenta å sambo liker te ikke. nå 1-2 ganger i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå