Gå til innhold

Slengbukser, in eller ut?


Komatrollet ønsker seg spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dem på catwalken, men svært få "vanlige mennesker" som bruker dem..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg må ha "slengbukser", eller bukser som er så vide at dem går over skoa til en viss grad, for jeg har så store bein! Dessuten er de finest på meg siden jeg er litt småfeit :P Trang over låra så jeg slipper å se jevnt feit ut :P

Skrevet

Jeg syns bukser som er rette i beina eller litt ut nederst er finest på meg selv også. Men jeg har kraftige legger og i smale bukser ser jeg helt dust ut også.

 

Jeg er tynn, men smale bukser ser uansett teit ut på min form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...