Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 For all rekalmen de får helt gratis:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 And how do you know that they don't?
Cat.68 Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Og det faktum at de ikke får det, taler vel egentlig til dressens fordel, ikke sant? Finnes vel ikke en kjøpergrupe som er så kritiske til hva de kjøper en småbarnsforeldre. Så en dress som IKKE holder mål blir fort slaktet. Det at man ALDRIG hører om slike dårlige dresser, taler også til alle andre dressers sin fordel. Noen er litt følsomme for Reima tydligvis.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Akkurat som på blogger så er det nok mye "snikreklame" ute og går på diverse nettforum også
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 tja, det kan jo godt hende at noen får betalt, hehe. Men jeg har snakka med ganske mange førskolelærere om dette reimafenomenet på DIB, og de fleste sier at det finnes andre dresser som er minst like bra til en lavere pris. Denne reimareligionen er jo relativt ekstrem til tider etter min mening. Jeg sier ikke at dressen er dårlig, for det er den vel ikke, men det finnes altså andre som er like gode - til en lavere pris. Ifølge disse førskoelelærerne jeg har snakka med da - og de burde vel vite? I fjor hadde vi reflex til vårt barn, i år blir det Reima i tillegg siden det var på tilbud. Reflexen passer fint enda (skal ha den som dress hjemme), så får vi se da, om det er verdt 1000 spenn ekstra å investere i en reima... Småbarnsforeldre er kritiske til mye, men mange vil jo også gå i flokk her inne, så jeg er ikke helt ukritisk når jeg leser innlegg med forherligelse av ulikt utstyr. Dersom noen forsøker seg med at billigere dresses er bra, så får man jo faktisk høre det fra en eller annen om at "den hadde jeg også en gang, og ungen var konstant våt eller kald". Det føles slik iallfall:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Vel, JEG har snakka med førskolelærere i en naturbarnehage, hvor de er ute i naturen daglig, og de sa: Reima er best!! Så da gjorde jeg det!
Cat.68 Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Ja hvis noen tar snittet av hva småbarnsforeldre mener og synser om en vinter dress på Disse sidene, så vil vel en stor kategori havna på Reima. Men de som frekventerer dib/bim/bam er jo bare en piss i havet ifht alle småbarnsforeldre i Norge. Og snittet ville nok være en god del jevnere i en markedsundersøkelse hos småbarns foreldre i hele Norge. At det ser ut til å ha blitt skapt en trend "her inne", bør ikke være representativt. MEN s er det vel kanskje det da at dressen er virkelig god som kanskje er den MEST sannsynlige årsaken til at så mange sverger til denne. Det er jo ikke utenkelig det heller da. haha. Man ser dette hvert år her inne. At en dress kan vekke så masse følelser hos noen er for meg en gåte. Hvor ble det av tenke selv konseptet? hvis noen spør om råd om hva andre mener er en god dress, og mange svarer at mener Reima er bra, så betyr jo ikke det at andre dresser ikke er det. Jeg sier det igjen. Har noen hørt om noen som fryset ihjel ute i en vinterdress i Norge. Ved vanlig utelek? DET mine damer sier vel lite om de vinterdresser som finnes i Norge.
Lykke X 4 Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 Det begynner vel å bli på tide at de oppretter et eget Reima-forum her inne, så kanskje resten av forumene blir reima-fritt, hehe...
Cat.68 Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Det hadde kanskje vært tingen.;o) Men er det så gæli da? jeg synes da ikke det. Bare venter på neste storm jeg nå. Alle "JULEGAVEPAKKESTYRET", hehehe, Det er like før det tar av nå.
Lykke X 4 Skrevet 6. september 2009 #11 Skrevet 6. september 2009 Ja, det finnes en sesongbasert evig runddans her inne....er det ikke reimadresser, så er det vinterposer, vintersko, UV-drakter, trampoliner osv.osv Men det er vel litt av sjarmen med DIB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå