Gjest mamma'n t go'guttene Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Alle råd motttas med takk!! Skal "bare" fly 3 timer heldigvis..MEN gruer meg litt..har aldri flydd med barn før, og minsten på snart 15 mnd er rimelig gira på å bevege seg.. Bør han sove før vi drar så han er rimelig uthvilt, eller prøve å drøye så han kan sove der (kanskje ikke så lett å få han til å sove på fanget..blir vel heller grinete da..) Forslag til underholdning..andre ting? Har en på straks 4 år og, men han tror jeg ikke det blir noe problem med..
petite fleur Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Jeg ville satsa på å få han til å sove på flyet hvis han er av den litt urolige typen :-) Ellers kan du ta med en bok og leker du vet han liker. Sist vi fløy, kjøpte jeg en ny leke som jeg ga han på flyet, det var stor stas og han lekte med den nesten hele flyturen. Da var han riktignok 18 mndr, da...men en ny leke er jo moro uansett :-) (jeg kjøpte Ninky Nonken fra Drømmehagen, han ble jo helt vill da han så den) Et must når vi skal ut å fly er MAT. Kjeks, rosiner, noe å drikke. Flykofferten han fikk var også en stor suksess. Ha en fin flytur!
Knøttefrøken Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Den på 4 er det sikkert ikke noe problem med... den på 15mnd derimot har du en utfordring med... Jeg fløy bare fra oslo til stavanger når mini var 15, og han hadde mark hele veien, skulle ikke sitte stille. det hjalp litt å ha med riskaker, kjeks, rosiner og leker, men det er ikke så morro i lengden... Vi fløy til Dubai med han når han var 11mnd, det gikk helt supert. Jeg hadde prøvd å drøye sovingen, sånn at barnet hvertfall får en liten lur på flyet, så får du litt mindre å tenke på... Flyr du alene med begge barna?
Gjest mamma'n t go'guttene Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 takk for svar begge to! Nei, flyr ikke alene med begge barna nei, heldigvis;) er en sjanse for at han sover i bilen på veit til flyplassen, men får håpe på at det ikke skjer så han er stuptrøtt på flyet.. SKal ha med dvd-spiller men er nok begrenset hvor lenge han gidder sitte stille uansett..får bare krysse fingra for det beste..og håpe på null turbulens så han kan gå litt i imidtgangen.. noen flere som har tips, så ja, takk;)
kitty08 Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 hehe lykke til. Jeg har også bare flydd en timestur, men det holdt i massevis. makk makk makk travelttravelt! Mat funket bedre enn leker her. Rosiner og slikt som tar litt tid. Ellers er det bare å gå frem og tilbake i midtgangen og håpe at folk er hyggelige og vil snakke med poden. Det var de ikke når jeg flydde. Sure passasjerer og sure flyvertinner ;-) Men god plass. tre seter hver vei - hurra for finanskrisen ;-). GOD TUR! Godt dere er to, og det er alltid fint å komme frem ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå