Meg og bøllegutta!! Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Tror vi drar me dbåten på vannet en tur til en stor øy med mange finne grusveier og skogsstier : ) Tar med niste og thermos og så dropper vi heller søndagsmiddag : ) Litt lat idag ja! Kl 18 kommer foreldrene mine for å passe gutta mens mannen og jeg drar og trener sammen : ) Det blir kos!
♥♥♥ Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 vi skal vaske bil... har solgt den ene bilen, og kjøper skal komme og hente den i dag eller i morgen
petite fleur Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Tur med niste og termos hørtes kos ut :-) Vi skal på Polaria, et museum med hav- og fiskegreier samt levende seler. Spent på hvordan lillegutt kommer til å reagere :-) Enten blir han vill av fryd eller kjemperedd, ikke alltid så lett å forutse denne karen her...:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Vi skal feire 2årsdagen til lillegutt med gjester, mat og kaker
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Skal en tur til sverige, og så skal vi i bursdag til svigermor =) KOSELIG dag =)
Gjest Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 sambo jobber i dag fram til 15. Så jeg og en venninne skal ta med oss småtrolla å gå tur i skogen. Må bare vente til snuppa våkner.. gidder ikke vekke ho pga ho sov litt dårlig i natt..
Tøysetipp Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Sende bort barnet til mine eks-svigerforeldre og pakke.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Rydde inn bassengting, tømme basseget, og være føre var for en gang skyld og rydde opp ute før høsten setter inn for fult. Så kan vi spise formiddagsmat ute :-) med varm kako :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå