Gå til innhold

Prompedokumentar på FEM nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forige innlegg forsvant visst for meg!

Men for de som er våkne så går det en prompedokumentar på FEM nå, og selv om dette sikkert ikke er morsomt for de det gjelder så ler jeg meg ihjel av promping nå så seint på kvelden :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Promping er genial humor:)

Har ikke kanal Fem der jeg er, men er det kanskje den samme som har gått på Tv Norge? - ei som skal gifte seg, og gubben som sleiker henne, når hun ligger å fiser? Gubben hadde ALDRI kunne vært med på noe sånt :D

Skrevet

Ja det er nok den samme, fikk ikke med meg starten jeg, men jeg har selv en fiser i huset og ler meg ihjel av det også, men ikke i senga!

Han har heldigvis litt mer kontroll på det enn de i dokumentaren da:)

Jeg ler så jeg griner når barnet mitt promper også jeg, er utrolig barnslig på det punktet der :)

Skrevet

Helt enig:)

Det vil alltid kunne få meg til å le:) , han hjemme later jo som ingenting, og jeg ler, så folk er forskjellig;)

Skrevet

Min mann slapp en skikkelig promp på første date han, han skulle bare skjekke om jeg tålte det:)

Jeg lo og sa at han tok en sjanse nå, da fikk jeg til svar at hvis jeg ikke tålte at han prompa passa vi ikke sammen, hehe!

Nå har vi bodd sammen i mange år og jeg hadde sliti hvis jeg ikke tålte åpen promping for å si det sånn, har smeller det i ett sett.

Når jeg blei gravid fikk jeg MYE luft i magen og orka ikke å holde det inne slik jeg gjorde før, problemet med de jeg slapp da var at de ofte var lydløse men stinka noe så forjæ...., mennen hang ut vinduer her for å få puste mens han lo :)

Skrevet

Ha,ha..... det er til pass for dem det;)

Skrevet

hehe, ja noen plager med svangerskapet bør jo gå utevor mannen også!

Så stinkpromper og humørsvingninger er ting de bare får takle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...