Gå til innhold

Store barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 6 måneder og 10,5 kg. Noen andre med store barn ? Han er også lang for alderen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iiiiiiiiiik. datteren min er snart 4 år og såvidt passert 11 kilo. Men hun er helt i andre enden istenden da. hehe.

Skrevet

Ja hun må være pitteliten :) Helt utrolig hvor forskjellige barn kan være.

Skrevet

Venninna mi sin baby er vel 6 mnd nå,og han er OVER 11 kilo. Og han var prematur,født i uke 34.

Sønnen min (født i uke 37) er 8.2 kilo,og er 8.5 mnd...så der er stor forskjell på barn ja!!

Skrevet

Poden her er 7.5 mnd Veier 10,7 og er 75 lang.

Jammen er det forskjell på våre små ja.

Må si jeg er lei av kommentarer om vekta hans ja... på en baby!!!

Gir han ikke mer mat enn noen av de andre i barselgruppa, enda de er mye mindre.

Han sover mye enda og krabber ikke enda, så da blir man god og rund :)

Skrevet

Hehe. sønnen min var født to uker over termin og veide 4kg. Han har alltid vært en veldig sulten baby. Han er også en veldig fornøyd baby, gråter sjeldent og sover hele natta.

Skrevet

Minste jenta her blir 7 mnd om ei uke, for 2 uker siden da vi var på 6 mndskontrollen så var hun 9620 og 73 lang

Skrevet

Høres ut som en liten krabat jeg kjenner godt :) han sitter og er veldig nysgjerrig på alt, men er ikke engang interessert i å rulle. hehe

Skrevet

Jeg skjønner godt du er lei av det storkemamma! Jeg har det motsatt med Adrian. Her gpr det i" åååå,så liten han er,gir du han ikke mat?"

Pleier å svare: Nope,finanskrisa vet du,så jeg må stramme inn på budsjettet hehe. Da blir di lange i fjeset ;)

Skrevet

Jeg har hørt fra fødselen "Hva er det du gir han å spise?"

Skrevet

Ja hun er det. Hun er ikke lenger en 91.3 cm lang heller. Men hun er under kontinuerlig utredning for vekst problematikken sin , men de finner ikke ut av det. Vekta er i relasjon til lengden da heldigvis.

Men liten er hun vår skjønne "tommelise" :o))

Skrevet

Emma& Adrian. kjenner igjen den gitt. :o(

Skrevet

Jeg er drittlei av ¨å høre at min pod er liten,jeg er ikke så stor av vekst selv,så jeg skjønner egentlig ikke hva di forventer hehe.

Mennesker er forskjellige,uansett alder,folk må bare akseptere det!

Skrevet

Hun er nok like "normal" som min store vennlige kjempe skal du nok se :)

Skrevet

Jeg ser bare min skjønne lille jacob, men er fint å dele erfaringer med andre foreldre.

Min sønn er stor men der har jeg aldri behvd å akseptere. Han har blitt elsket fra dag en. Han er verdens gladeste lille gutt og han er perfekt i mine øyne, men at han er stor for alderen kan ingen se bort ifra :)

Skrevet

Ja det er hun jo. Hun følger jo allt ellers og ligger gjernest litt før i utvikkling ellers. Men hun er liten, liten og vanvittig skjønn. Viktigst for oss er å fokusere på mulighetene og å gjøre det til å være liten til noe positivt. Derfor er det å være liten noe helt fantastisk i vår familje, i tilfelle dette vil følge henne resten av livet.

Skrevet

hvis det følger henne resten av livet er det ikke noen brems hvis det trøster. En veldig god venn av meg som er kortvokst fikk en skjønn datter for en måned siden. Både hun og datteren er helt utrolig vakre. Det er absolutt ikke noe handicap med mindre dere gjør det til det. Men tror nok ikke det er tilfelle for dere. Det er vel for tidlig å si enda!

Skrevet

Ja dem vet jo ikke ennå hvorfor det er slik. Dem har snart utredet allt som går å utrede har jeg følelsen av. Vi venter nå på svar om det kan dreie seg om Turner Syndrom, men hvis det også er negativt aner ikke barnelegen hva det er som gjør dette. Da skal vekstkurven hennes legges ut for reisende speisalister for å se om det er noen annen som kan vite noe et eller annet. Så vi får se hvordan det blir. Det viktigste er at hun er frisk og fin ellers.

Skrevet

Det er alltid det viktigste :) Det viktigste er at hun er lykkelig!

Skrevet

Begge våre gutter har alltid vært store. Begge over 4 kg ved fødsel

ved 6 mnd var førstemann 9,5 og amdremann var drøye 10,2

Nå er eldstemann 4 1/2 og 22 kg

Minstemann er 2 1/2 og 19 kg

Det som er rart er at de har aldri sett "tjukke" og valkete ut sånn som babyer noen ganger gjør. De er bare tette og harde i kroppen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...