Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Jeg er andregangs, og innimellom kommer det en skjelving i magen. Kjennes ut som om noe rister/vibrerer inni magen. Vanskelig å forklare... Jeg kjente liv veldig tidlig sist, var bare i uke 15 sist når jeg kjente liv. Da var det som en fisk som slo med halen. Jeg klarer ikke helt å tro at jeg kjenner liv ennå... Det er siste gang jeg kommer til å gå gravid, så det hadde vært herlig hvis jeg kjenner liv allerede så jeg virkelig kan kose meg med det så lenge jeg kan:-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Hvis du nå sikter til at du er mindre enn 15 uker på vei, kan jeg garantere deg at det ikke er noe som er i stand til vibrere eller skjelve med en kraft som er følbar hos deg. Du opplever nok luftlommer som sliter med å bevege seg videre i systemet, vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Glemte å skrive at jeg er 14 fullgåtte uker nå. Det er IKKE luft, det kjennes overhodet ikke ut som luft, for det har jeg også hatt.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 det er ikke babyen! den er for liten enda.
Tigerpote Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Jeg vil tippe at det er babyen du kjenner:) Jeg kjente også liv veldig tidlig, og fikk tidlig mage. Grattis da:0)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Her var det jammen meg delte meninger:-) Jeg håper og tror at det er babyen jeg kjenner. Det ligner iallefall ikke på noen andre vanlige mage/tarmbevelgelser.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Jeg har tidvis kjent sommerlignende følelser, og har den følelsen av at det er " noe " som skjer der inne:) - Er 18 + 3. 14 uker derimot er vel litt i tidligste laget vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Som annengangs tror jeg det er liv du kjenner, for denne gangen vet du hvordan det kjennes siden du har kjent det før! Kjenner flere annengangs som sier de kjente liv tidligere enn første gang, så jeg tror det er fullt mulig! Kos deg med det du kjenner du, og om det kun er sammetrekninger du kjenner så gjør jo ikke det noe så lenge den lille alikevel har det bra inni der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå