gerd Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Jeg har lagd dette nå. Deler den i to - den er ikke stekt inni - regner med det ikke er riktig? Skal jeg bare steke den litt til eller? Blir kanskje for hard utenpå?
Mille** Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Huff da, joda, den bør være stekt inni! Prøv da vel, går det så går det, verdt et forsøk ihvertfall. ;o)
gerd Skrevet 5. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2009 kan jeg prøve å steke den i to deler?
Mille** Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Tjahh....altså, kaka er jo ødelagt sånn som den er nå, så det er egentlig bare å prøve å redde den. Ikke usannsynlig at den blir noget tørr da. Har du ikke en strikkepinne du kan stikke i midten av kaka for å sjekke om den er ferdigstekt, sånn til neste gang mener jeg? )
gerd Skrevet 5. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2009 Nå er jeg lei meg. Bursdag i morra. Mislykka kaker har jeg ikke tid til! huff.... Skal jeg kaste den da?
Mille** Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Jeg var der du er nå for ei uke siden, måtte ringe mamma og be henne om å bake en bløtkakebunn etter at min bare klappa sammen i ovnen. Ostekaka ble også mislykket, men jeg klarte å berge den til slutt. Prøv å stek den i to deler, går det ikke så må du nesten kaste den og evt prøve på nytt i morgen. Ferdiglaget iskake i frysedisken er også godt. ;o) Lykke til!
gerd Skrevet 5. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2009 Det er søndag....alt er stengt... buhu...klokka er tolv...jeg har rett og slett ikke tid til å gjøre noe i morgen...
Mille** Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Æsj da, men de har vel det meste man trenger på Statoil?
gerd Skrevet 5. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2009 Jeg kan prøve å lage en ny eller prøve på en verdens beste... Hva gjør jeg? Har ikke laget verdens beste før heller....... Kan jeg gjøre noe av jobben i kveld og resten i morra tdl?
Mille** Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Har aldri laget verdens beste før, men jeg TROR at den er litt mer avansert enn en gulrotkake. *kremt* ;o) Gøy med bursdag, men godt når det er over, haha...
gerd Skrevet 5. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2009 Nå lager jeg verdens beste... Men hvorfor blir det plutselig ikke hvitt når jeg visper smør og sukker? Skal smøret avkjøles først?
"Frostpinnen" Skrevet 5. september 2009 #12 Skrevet 5. september 2009 Vet ikke hvilken oppskrift du bruker men smøret skal vel helst være romtemperert og røres hvitt.. Noe sier meg at du kanskje har smeltet smøret siden du lurer på om det skal avkjøles først??? Mulig du fikk svar alt for sent nå men om det ikke går bra så er det jo fort gjort å røre sammen ny gulrotkake i morgen, la den steke mens du dusjer og ordner deg. Skjekk den med en pinne eller knivspiss om den er ferdig og ikke skjær i den eller ha på ostekremen før den er avkjølt. Håper det ordner seg, kjiipt når sånnt skjer
gerd Skrevet 5. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2009 takk for hjelpen! Nå står verdens beste i ovnen. Den ble så tynn? Riktig eller er dette også feil? Jeg lagde på nytt med smør uten å smelte det :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. september 2009 #14 Skrevet 5. september 2009 Lag muffins og langpanne-sjokoladekake. Det er enkelt og godt!
gerd Skrevet 5. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2009 Nå tror jeg at jeg har klart å steke en verdens beste - kan den stå i forma i natt før jeg styrer med krem og slikt? ...vi har lite kjøleskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå