Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Jeg oppdaget at en bekjent av meg hadde satt meg i sin innerste sirkel på et nettverkskart. Det var rørende, men jeg føler meg så slem for på mitt nettverkskart hadde hun neppe dukket opp. Jeg får vel bare ta meg litt mere tid til å bli kjent med henne.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Kan være det var et omvendt nettverkskart?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Nei. Det kan det ikke ha vært. Hun har ikke mange venner, men jeg hadde faktisk trodd at hun hadde noen gode jeg ikke viste om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå