beggeto Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 kan jeg bruke et termometer i munnen som har vært brukt i rumpa på frøkna tidligere? Tror vi alltid har brukt beskyttelseshette men er ikke 100% sikker. Hva gjør dere? Har dere eget termometer til de små eller tar dere i rumpa på dere selv også? Eller kan man bruke det samme?
3småtroll♥ Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Hva med under armen? Bare for å gjøre det lettere mener jeg;)
Mille** Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Jeg har aldri feber så jeg måler dermed aldri tempen på meg selv. Men et termometer som hadde vært i noen andres rumpe hadde jeg nok heller putta i egen rumpe enn egen munn! ;o) God bedring!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Med beskyttelseshette er det vel ikke noe problem? Altså ikke bare hver gang den har vært i rompa på frøkna, men også når den går i din munn. Det gjør jeg.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 ta den under armen så plusser du på 0,5 grader....) da blir det ganske riktig:o)
gerd Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Det er da bare å putte det i rumpa vel? Det er jo det riktigste målet.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 her har vi et termometer til hvert barn (merket med navn, 2 stk barn) siden vi ikke alltid har beskyttelseshette i hus, i tillegg til et som KUN brukes under armen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå