Gå til innhold

kick på isbergsalat, he he...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vanvittig rar følelse å få kick på en spesiell type mat altså!! Har ikke hatt det før, verken i dette eller forrige svangerskap. Men nå er det altså bare isbergsalat (av alle verdens ting) som står i hodet på meg!! Får vann i munnen her jeg sitter og skrver om det, he he...;) Passet ganske bra å få lyst på så sunne ting nå mot slutten, da jeg allerede er nesten like stor som ved forrige fødsel:/

Andre med rare lyster???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått kick på druer jeg, grønne druer. Helt ferske og kalde så det knaser i dem. Bedre det enn kick på sjokkis hvertfall, så er glad for at jeg falt i den retningen :)

Skrevet

Har kick på isbergsalat jeg også;), og isbiter. Nam nam, spiser det hele dagen.

Er godt for vekta med slike lyster da:)

Skrevet

Nå har det jammen blitt isbergsalat her også! Har holdt på et par uker! Før det var det vannmelon, og jordbær! Men føler meg litt pussig når jeg sitter i sofaen med salathodet mitt!!

Skrevet

Så kjekt at dere får "sunne" lyster! Heldiggriser! Jeg spiser egentlig helt som vanlig, men elsker å tygge på isbiter. Nå er jo det også sunt da, men ellers er det dessverre mye rart som ender sitt livs reise i munnen min - og da tenker jeg sjokolade, iskrem og potetgull..

Skrevet

Ha, ha - ja det finnes vel verre ting å bli hekta på....

Skrevet

så heldig dere er som har kikk på sunne ting , jeg har desverre fått kikk på smågodt men prøver så godt jeg kan å begrense det , men ikke lett :( tidligere i sommer var det vannmelon .

Skrevet

så festlig at vi er flere som sitter med salathodet i sofaen og storkoser oss;) har også vært gjennom en liten runde med vannmelon i sommer, men ikke i nærheten av dette!!

Skrevet

Lucky you!!

Jeg hadde kickene mine i 1. og 2. trimester jeg. Måtte ha sitron og drømte om jordbær. Jeg ble helt våt i munnen av å tenke på det. Synd at det var mars akkurat da, for det var ingen jordbærsesong akkurat. Og det var ferske jordbær jeg ville ha. Men sitron kunne jeg spise som appelsin.

Nå har jeg blitt veldig veldig veldig glad i vann med sitrondråper. Det er synd for hver jeg har vært på do om natta, så bare MÅ jeg drikke vann og det er ikke helt heldig når man har konstant trykk mot blæra.

Ellers har jeg blitt veldig fysen på alt mulig snop i det siste. I store deler av svangerskapet har jeg skydd snop, men nå må jeg spise det nesten hele tiden.

I sommer var jeg hekta på vaniljeis, med jordbærtstrø, peanøtter og non-stop

Hvor langt er dere på vei dere som plutselig har fått kick på ting nå så seint? Jeg er 35+4

Kan forresten nevne at luktesansen har blitt sterkere eller mer følsom den siste tiden. Alle lukter av vaskemidler er bare en ren nytelse å trekke inn. Får nesten lyst til å spise det.

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Isbiter! Bare måå ha! Jeg kan gå inn i en kafe og be om bare isbiter i et glass. Gjerne knuste isbiter og en teskje, hehe ;-)

Heldigvis har jeg IKKE lyst på godteri av noe slag, det er bare æsj i mitt hode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...