lille meg.. Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 begynte på den mandag,hvor lang tid vil det ta tro før man merker det på vekta?kom i ketose på tirsdag....hvordan trener dere som følger denne kuren?er som sagt nettopp begynt...og kan ikke si at jeg direkte nyter kostholdet....savner feks brød,selvom jeg har bakt "brød" og synes det er heilt greit....er vell kanskje bare litt ekstra tungt i dag siden det er lørdag(og dagen for snop,brus,potetgull.....sukk)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Gå inn på www.lavkarbo.no og finn ketolyseforumet der inne - til inspirasjon, motivasjon og felles glede og GO ) Jeg har fulgt ketogen kost, og gikk ned 10-12 kg på like mange uker. FANTASTISK! Nå har jeg ca 5-7 kg igjen til målvekt, men er nå på generell lavkarbokost (det vil si ca 60-70 g karb pr dag). Lavkarbo er virkelig veien å gå, for oss som tåler karbohydrater dårlig, jeg trivdes utrolig godt på kur, og trives veldig godt med totalomleggingen av kosten nå i ettertid også. Har nå en høykarbdag pr uke og det går også fint. Trene har jeg gjort som normalt, alt fra 0 til 5 økter pr uke (jobber på treningssenter, så varierer litt hva jeg har av timer, vikartimer og egne økter).
fjollefrua Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 det anbefales minimum en halvtime med mosjonhver dag. somsagt over, gå inn på lavkarbo.no Etter et par uker er du kvitt lysten på brød etc. bare gi det litt tid. Husk å ta tablettene, det øker forbrenningen, og du får ideg de vitaminene og mineralene du ikke får av maten. Og husk MASSE grønnsaker og drikk mye vann... Etter en uke bør du ha gått ned en kilo eller to, siden kroppen kvitter seg med mye vann og slaggstoffer... Lykke til. gikk ned 12 kg på 3 mnd, og lever idag normalt lavkarbokosthold...
Gjest Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 mannen min gikk ned 40 kg på 1 år på ketolysekuren. Du kan jo kose deg med baconcrisp, det er jo nesten uten karber. Cola zero eller pepsimax er jo også lov og kan brukes til lørdagskosen. Det er ganske utrolig mye du kan spise, du må bare orientere deg og åpne øynene. Brød og poeteter begrenser oss noe helt utrolig med å se mulighetene i alle de gode grønnsaksrettene du kan lage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå