Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Erfaringer? Bra eller dårlig vogn?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 bra! Lettere i vekt enn både og 09, bedre kvalitet i stoffet enn 07 og tidligere. Bedre fjæring enn 07 og tidligere, mer forsteerkning på utsatte ledd i understell/styre. Finere enn 09, liker ikke de nye lukene i kalesjen der. Kkjør på, sier jeg bare. Lufthjul er best, mye problemer med de ounkteringsfrie hjulene til teutonia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå