Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Jeg sitter denne kvelden å har 9 dager igjen til termin å har merket de siste dagene att jeg begynner å grue meg til frøkna kommer, dette er kun pga de kommene besteforeldrene. De har de siste bare blitt mer å mer ufordragelige å jeg er redd det ikke blir noe bedre etter att lille er født. jeg kan starte med min mor, hun tror som mødre flest att hun veit best det er greit til en viss grad men veldig slitsomt å jeg vil ikke såre henne så jeg jobber med å få henne til å forstå att jeg faktisk er voksen nok til å ta vare på frøkna selv. Min svigermor kan jeg også til en viss grad takle med å bare "sile" ut det jeg syns er nyttige tips Men hoved problemet er min svigerfar, han går meg rett å slett på nervene, det startet med att vi flyttet inn i ett hus bare 2 min unna å han mener han kan fly ut å inn som han selv vil, (uten å banke på eller noe) å når det gjelder frøkna sier han hver dag att det tross alt er hans barnebarn jeg bærer så jeg har ingenting jeg skulle sakt om noe som helst får det er han som bestemmer, når det er snakk om hvordan ting skal gjøres å slikt. Å det skal også sies att han er verre like ille med min sambo(sin søn) han er flink til å fortelle han hvor udugelig han er å hvor lite han har å si hele tiden, noe som sårer veldig, men får en som er glad i dusten så er det vist ikke så lett å si noe. Jeg prøver å ikke si noe fordi min sambo ikke vil men snart sprekker det, men jeg gruer meg til den dagen det skjer. Den dagen er nok når frøkna blir født, for det siste han sa sist han buset inn her var att han hadde førsterett på å holde jenta når hu ble født så jeg måtte fortelle min familie att hvis de ville ungå vold måtte de bare pent holde seg unna når han kom. Jeg å min sambo har bestemt oss får att siden alle egenlig er veldig utålmodige skal vi ta det i en rekkefølge minst først dvs min lille søster så hans søster osv oppover så han som er elst må pent vente å det kommer til å bli bråk. Han syns oxo det er dårlig gjort att vi ikke gleder oss på hans veiene for att han skal bli bestefar(vi har nok med å glede oss selv så klart) Syns det er jævlig syn att folk som han skal ødelegge noe så fint som dette.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Oyda, dette hørtes ikke koselig ut. Ser at det er en stund siden du skrev dette innlegget. Du har kanskje født i mellomtiden... :-) Jeg kjenner til dette, familie har sterke meninger. Og det gjør tydligvis noe med dem å få et nytt familiemedlem. Men de skjønner ikke at de ødelegger gleden for foreldrene. Jeg hadde først og fremst flyttet! Siden svigerfaren din bare går rett inn uten å ringe på osv., og de kommentarene han slenger rundt seg........Nei, han må dere komme dere unna. Jeg synes at samboeren din må ta en alvorsprat med faren sin. Eller i alle fall snakke til han når faren hans holder på som han gjør. Og han har ingenting han skulle sagt om barnebarnet sitt. Det er ikke han som bestemmer hvem som skal holde ungen osv. Dere må vise han hvem som bestemmer. Jeg føler virkelig med deg... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå