Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Kommer du eller kommer du ikke til å ta det ved tydelige influensasymtom?
It's all about me Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Jeg kommer til å si nei takk.
Tigerpote Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Legen min mente at jeg kunne ha svinepest, men jeg hadde ikke feber, og følte kun at det var en forkjølelse selv. Men var jo i tvil siden legen gav meg Tamiflu. Valgte heldigvis å ikke ta det. Og det viste seg at vi ikke var blitt smittet. Dersom jeg hadde vært grisessjuk, er jeg ikke sikker på hva jeg ville gjort.
det er berre mordi Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Jeg var på legevakta en dag denne uka, og legen der rådet meg til å ikke ta det. Lite utprøvd på gravide, sa han. Heldigvis hadde jeg det ikke heller.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Jeg har tatt ut en resept fordi jeg skal ut å reise. Om jeg blir dårlig på ferie så tror jeg kanskje jeg kommer til å ta det, fordi jeg er redd for sykehus der nede.. men om jeg blir det her i Norge så vil jeg helst ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå