Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Hva er dine erfaringer. Var det vondt? hvor mange behandlinger måtte til? Hvor lenge siden gjorde du det, og er noe hår kommet tilbake? Noen bivirkninger? Jeg har lest litt på nettet og forstår at diode laser er det beste. Hvor fikk du utført behandlingen og kan du anbefale det. F.eks Fana Medisinske senter? De bruker Light Sheer Diode. Noen som har erfaring med det? Beklager for mange spørsmål, Setter veldig pris på noen svar.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Ingen som kan hjelpe en hårete dame? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Skal være sånn superklinikk, jeg gikk på, men ser knapt noen forandring. Bortsett fra på kontoen da. Tok vel 8 behandlinger, tilsammen, men er fremdeles hårete.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Disse har jeg god erfaring med fjernet barten. Ikke er de så sinnsykt dyr heller
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Det lurer jeg også på. Flere med er erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå