Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Hvis du fant ut at din samboer hadde et til barn, som han aldri har fortalt deg om? Og dere hadde vært sammen i 2 år. Hvordan hadde du reagert?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Jeg hadde blitt sint på vegne av meg selv og på vegne av barnet som sannsynligvis ikke har hatt kontakt med far. Og så ville jeg dumpet fyren! Ville aldri ha vært sammen med, og muligens fått barn med, en fyr som holder sine barn skjult
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Jeg hadde ikke blitt glad i hvert fall. Men hvis det skyldes at han selv ikke visste om det før like før han fortalte det til meg, hadda saken vært en annen. Hva i all verden skal være motivet for å holde noe slikt hemmelig? En slik mann kunne jeg aldri stolt på!
petite fleur Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Jeg hadde gjort det slutt på flekken. Hvis han ikke hadde fortalt meg om noe så viktig, hva annet holder han skjult da?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Den mannen kunne ikke jeg vært sammen med etter det. Hva hvis dere får barn og han ikke vil ha kontakt med deres unge.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Hvor gammelt er barnet da, er det produsert mens dere har vært sammen?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Da hadde han funnet koffertene sine på plenen når han kom fra jobb
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Hadde blitt skuffa over min dømmekraft. Hvordan kunne jeg falle for en mann som driter i sitt barn, for regner med han neppe hadde hatt noe særlig til samvær om det tok to år før jeg oppdaget det.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Siden jeg har opplevd dette kan jeg fortelle deg hva jeg gjorde. Jeg kastet han ut. Barnet var laget mens vi var sammen, så det var derfor utroskap. Løgner og utroskap passer dårlig inn i ekteskapet i mine øyne.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2009 #11 Skrevet 6. september 2009 jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. om jeg hadde elsket fyren og vi hadde et liv sammen så hadde jeg nok ikke kastet han ut. ville heller prøvd og finne ut av hvorfor og hva som hadde skjed og prøvd å fått han til å ta ansvar nå.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #12 Skrevet 6. september 2009 Om dette har skjedd deg, så er det kun du som kan svare på om du kan leve med det eller ikkje. Det er jo ei løgn, og eit stort svik mot deg. Akkurat kva løgn og svik det er ovanfor det barnet han ikkje har hatt kontakt med. er ikkje noko eg hadde villa tatt inn over meg. At han ikkje har kontakt med dette barnet er ikkje det same som at han ikkje ønskjer å være der for dykkar barn. Det er mange menn i denne verden som ikkje har kontakt med eit eller fleire av barna sine, men har god kontakt med andre av ungane sine. Om du vel å vere hjå mannen din, så ver oppmerksam på at han sikkert har bidragsplikt for dette barnet noko som kan få stor innverknad på dykkar felles økonomi, særleg om han ikkje har kontkat. Om han vel å ha kontakt med barnet, så kan det også få store ringverknader for dykk. Det er ikkje alltid spøk å få barn som har heil andre verdiar, bakgrunn, oppdragelse og oppførsel, enn kva ein sjølv er vane med inn i heimen.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #13 Skrevet 6. september 2009 Jeg spurte mannen om dette to ganger før vi gftet oss så om det viste seg at han hadde hatt en unge er dette noe han selv ikke viste om(vi har vært sammen i over 9 år). Så da er det bare å ta i mot ungen som må være minst 10,5 år. I den situasjonen du skisserer og der han viste om det, men ikke sa noe om det ville jeg brutt forholdet.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #14 Skrevet 6. september 2009 Jeg tenker det jaggu ikke er rart dte er mange skilsmisser om dere kaster ut mannen u hytt og pine. OM jeg hadde funnet ut at min mann adde barn fra før som han ikke hadde fortalt om hadde jeg blitt rasende!! Jeg hadde krevd at han tok ansvar og ble kjent med barnet opopførte seg som en skikkelig pappa..
Gjest Skrevet 6. september 2009 #15 Skrevet 6. september 2009 Min forlovede gjennom 3 år fortalte det ikke engang selv, jeg fikke vite det av damen han hadde vært utro mot meg med det siste året! (og det var ikke deres barn altså, barnet bor i en annen del av landet og var allerede da 5 eller 6 år!) Men her var det jo ganske mye mer enn barnet jeg ikke visste om som var galt;)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #16 Skrevet 6. september 2009 "Kaster ut mannen i hytt og pine"? Nå er jo dette et spesielt scenario da. Og du sier jo selv at du hadde blitt rasende. Dette innlegget skjønner jeg ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå