Gå til innhold

Hva med Super-Fit skoene til en på 18 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så disse på barnashus i dag og synes de virker veldig lette til en liten tass. Noen med erfaring? Tenker på vintersko nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt et par super fit sandaler til eldste da hun var ca 18 mnd, har det igjen til minsten som var 1 år i sommer. Minsten er veldig liten i føttene, str 18 er stort (!) enda hun er 15 mnd, så super fit er det eneste jeg har funnet som er lite nok, men fortsatt en ordentlig sko, og ikke en sånn polvott-sokk. Så....ja..jeg er fornøyd med de jeg!

Skrevet

har kun prøvd de vanlige skoene. har ett par soms nuppa på 21 mnd bruker i barnehagen. hu bruker str 21 men har ganske smal fot, så passformen er veldig god. de sitter som støpt på foten (på en posetiv måte selvsagt) og er super lette :)

jeg lurer også på å kjøpe vinterskoene.

Skrevet

Min sønn har et par i det merke. Men de er ikke gode, han mister stadig den ene skoen og borrelåsen går opp. Blir ecco neste gang.

Skrevet

super fit er faktisk noen av de beste skoene du får tak i.

De er som regel veldig myke ,og tilpasser seg formen på foten veldig bra.

Er bare usikker på kompetansen til skosalg hos barnas hus, men så lenge du vet hva du ser etter er jo det bra... Pørvå finn en sko hvor du kan ta ut sålen, og mål den på foten med bare en sokk. Sålen skal være mellom 0,8 og 1,5cm for stor i forhold til foten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...