Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ble det positiv test på meg også! Er SÅ glad og lettet. Streken kom etter et halvt minutt : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!!! Gratulerer så mye! :-)))

Gled deg! Dere gravide har så mye å se frem til. Jeg har akkurat lagt min lille tulle på 2,5 mnd nå :-) Det er helt fantastisk å være mamma :-)

Håper du får et fint svangerskap!

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herlig bumpi! Hadde en god følelse for deg!

Det var virkelig gode nyheter på en lørdagskveld. Jeg vet at det er mange tanker som surrer, men dette er jo den beste starten!

Gratulerer så masse!!!!!

Skrevet

Så hææææærlig:-)

Utrolig gøy, gratulerer så masse!!!!!

Nå fikk jeg litt positiv energi, og håper også å lykkes i mitt neste forsøk om 1,5 uke!

Skrevet

OJ oj-for en god nyhet!:)))))) Endelig var det din tur bumpi de bump!

GRATULERER så MYYE!!

klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Dette var kjekt, Bumpi de bump :) :) :)

Krysser fingre for at jeg er like heldig når det blir min tur...

Skrevet

Gratulerer så mye. Det var ivf som gjorde susen her i gården også og nå er prinsessen blitt seks måneder allerede. Tiden flyr. Ønsker deg en enkel og grei graviditet. Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så mye.....dette var gode nyheter!

Ønsker deg en fin tid fremover!

Her er det akkurat 3 mnd til termin i dag - så tiden flyr!

Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYE BUMPI!

Veldig glad på dine vegne, og ønsker deg en deilig tid framover. Snart er det min tur til å begynne m IVF, og håper det gjør susen som m deg!

Skrevet

Åh dette var kjempegode nyheter Bumpi!!! Endelig var det din tur. Gratulerer så mye!!!!

Skrevet

Gratulererer bumpi de bump!!!! Det er jo helt fantastisk :-) Var spent på hvordan det gikk med deg -dette gir jo også masse håp!

Lykke lykke til! Jeg er på 8. sprøytedag, og nærmer meg tur til DK. Dette er veldig inspirerende. IVF er tydeligvis et lurt grep:-)

Skrevet

Fantastisk! Gratulerer så mye! Jeg har fulgt med i spenning og ble utrolig glad når jeg leste "positiv test!". Dette gir håp og oppmuntring til egen oppstart av ivf i oktober...

Og, takk til alle som deler deres erfaringer med hormoner, sprøyter og leger. Det gjør prosessen så mye enklere og mindre ensom!

Skrevet

Tusen, tusen takk for alle hyggelige hilsener! Er så utrolig kjekt å dele gleden med dere, spesielt fordi det ikke er så mange som vet om prosjekt baby ellers i verden.

Og så håper jeg at dere som er på vei til Køben; Håpefull38, håpefull prøver, sunshinebaby70, eliza68 og Sofia40, har like mye hell som jeg hadde sist!

Våknet grytidlig i dag med den der glade barn på julaften-følelsen. : )

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test bumpi de bump!

Håper du får et flott svangerskap:-)

Skrevet

Gratulerer så mye nok en gang!! ; )

Kjempegode nyheter! : ) )

Skrevet

Gratulerer så mye :o) dette var 1. prøverør forsøk ikkesant?

Skrevet

Endelig bumpi!! Gratulere så masse. Gled deg, jeg er nå i uke 27 og knerten sparker og turner vilt der inne. Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Nyt tiden fremover med mange herlige overraskelser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...