Gå til innhold

dra på helgetur den dagen snuppa fyller 1 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har snakket med et vennepar av oss om å reise på langhelgetur sammen. Problemet er at de har langhelg den helga vår datter fyller 1 år. Jeg kjenner jeg er litt skeptisk, men sambo mener vi bare feirer henne før vi drar. Hun skjønner jo ikke noe av det.. I utgangspunktet er jeg enig med han, men kjenner det er en liten bit i hjertet mitt som syns det er litt trist å ikke være tilstede på dagen. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke for alt i verden gått glipp av lillegutts 1 års dag. Men vi er alle ulike, og hvis du føler at det går greit for deg å feire henne på forhånd, så go for it. Helgetur med venner er jo alltid gøy da:)

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Greit hun ikke kommer til å huske det, men det er veldig stas når barna har bursdag om de blir 1 eller 10 år. Helgetur kan man alltids få til en annen gang tenker jeg:)

Skrevet

Hnnn - mitt rasjonelle jeg er enig med pappaen. Det nevrotiske emosjonelle mammavesenet sier NO WAY.

Skrevet

Er akkurat der jeg er og Frøken Freken. Men nå har vi begynt å kikke litt på tur for bare oss to en annen helg. ;)

Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort :) den første bursdagen kommer bare en gang.

Ikke noe gøy for deg heller å være på helgetur å sitte med klump i halsen og tårer i øynene mens du går gjennom fødselen trinn for trinn og bare klarer å tenke på hvor utrolig fort tiden har gått osv.

Er ihvertfall det jeg hadde gjort kan jeg tenke meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...