Rampongi Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Ikke vet jeg altså. Jeg kjøpte de inn for lenge siden og hadde tenkt å begynne å ta de i uke 34, for det var det noen som sa at var bra for modning av livmor og bedre sammentrekning av livmor etter fødsel osv. Men min lille har liggi i tverrleie helt frem til i forrige uke. Jeg er i uke 39 nå, så jeg tørte ikke begynne på de. Men jeg starta på torsdag denne uka, og etter det har jenta ikke gjort annet enn å bore seg ned i bekkenet og er vilter som bare det, så noe virker det på hos meg i allefall. Hun har hele tiden vært vilter, men sjelden "snusa" så mye ned i bekkenet før. Håper det funker, for nå er jeg litt lei.
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Jeg drakk bringebærblad-te. Den skal funke på samme måte som kapsler. Forskjellen er vel kanskje at teen er ikke så konsentrert?! Jeg vet ikke. Men uansett-sønnen min kom ca en uke før termin. Og jeg koste meg hver kveld med den teen. Kan sukre den som man vil og den smaker godt. Nå er jeg også den som hater å svelge tabletter,så valgmulighetene var ikke mange! Skal begynne med teen om et par uker. Er i uke 31 nå pg på pakken står det at man ikke skal begynne med teen før 4-5 uker før termin. Og om noen lurer-teen får man kjøpt på helsekost.
r27 Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Jeg har gått på kapslene i ca. to uker nå, og tenkte snart også å begynne på teen. Tenkte å ta begge deler for å få mulig god effekt. Er nå i uke 35. Om det funker eller ikke får man bare vente å se, men uansett verd ett forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå