Gå til innhold

Dere som har Emmaljunga city cross....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta i bruk sportsdelen til lillegutt på 5,5 mnd, men jeg synes selene på ryggen er festet så langt oppe..... Så jo ikke ut som om han satt bra i det hele tatt. Eller er det noe jeg gjør galt? Noen tips?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tatt i bruk selene enda... han er snart 8 mndr. Han er hele tiden under oppsyn i denne vogna. Bruker den kun til trillevogn.

Men har hørt om problematikken før. Det jeg har gjort da - er at jeg har kjøpt et fleecepledd på Kid som jeg har sydd til og tredd på sittedelen. Så kan jeg klippe hull til selene der det passer meg når jeg tar de fram - noe som ikke skjer om så alt for lenge!

Skrevet

tusen takk for tips:) Tror jeg må gjøre noe lignende jeg også, for han kan umulig sitte slik. Ble litt skuffa over at sportsdelen var så "upraktisk", siden jeg har hørt så mye bra om vogna. Blir vel vant til det etterhvert:)

Skrevet

jeg har reagert på det samme men er så super fornøyd med vogna ellers så spiller egentlig ikke noen rolle. vi fester henne ikke med selene over skuldrene men knepper kun rundt livet så får hun litt mer beveglighet også hun klarer uansett ikke å komme seg ut da. hun har brukt selene slik siden hun var 6 mnd og nå er hun 24 mnd og stor trives i vogna si

Skrevet

Ok, da skal jeg prøve meg litt fram:), enten bare bruke midjebeltet eller klippe hull i lammeskinnet så jeg får selene litt lenger ned.

Skrevet

Selehull er desverre standard for alle vogner, slik at vognposer ol passer. Idiotisk til små barn! Min er 1år og STOR, men ennå er selene festet altfor langt opp! Han er også lang i ryggen så når vi legger han ned for å sove må vi slakke selene med 4-5cm :-( Blir ofte til at vi hekter av skulder selene i steden.

Skrevet

Jeg skjønner liksom ikke helt poenget med at de skal være festet så høyt oppe.... skulle vært slik som med bilstolen, der det er flere hull å variere i. Skulle tro at de ikke greide å lage de mer praktiske i 2009, hehe.

Skrevet

Emmaljunga har nå kommet med egne seat-insert i forskjellige freshe farger. :)

De har hull for selene i forskjellig høyde, sånn at man kan regulere litt mer etter hvor stort barnet er. Funker supert, og beskytter jo vogna også! :)

Fåes kjøpt hos Emmaljunga-forhandlere. Sjekk forøvrig ut www.emmaljunga.com/no for bilder og sånt. :)

Skrevet

oj oj oj... tuuusen takk for tipset:) Da skal jeg stikke innom i morgen å høre om de har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...