♥Cherrypie♥ Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 er reima bra? kjøpte reima votter til 299kr til snuppa ifjor å de syns jeg var dyre..de bittesmå vottene å iskalde hender, er dressen like dårlig kvalitet?hehe..hørt at reima er dyrt men ikke så bra.?hadde vinterdressen fra hh ifjor til jenta vår å den måtte vi ha fleece under for den var jo så tynn--- aner ikke hva jeg skal gjøre..droppe dressen å kjøpe boble bukse på polarn som hører til jakka vi har? hmmmmmmmmmmmm!!
Ksenia & Anjem Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 reima vottene likte jeg heller ikke. reima dress er noe helt annet =) suuper fornøyd
3småtroll♥ Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Hmmmm.. jeg er veldig fornøyd med Reima til de eldste! Men fra 2-3 år vel å merke;) Jeg har ikke vært fornøyd med Reima-dress til datteren min-er jo ikke noe slitestyrke på de:( Haddde reima til pjokken i fjor, men da var han bare 7-8mnd så ble ikke slitt ut... HH syns jeg ikke er noe særlig til dress. Stiv og tåler ikk mye vann.. Har du vurdert Troll-dress? Er jeg utrolig fornøyd med! Syns det er så bra når dressene tåler ordentlig bruk!!!
♥Cherrypie♥ Skrevet 5. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2009 ja de skal jo tåle litt:) hvor får man troll dressene? snuppa skal bruke denne dressen frem til hun er 3 år..hva med lego da? er de bra??
Pirkeanonym Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Vi kjøpte HH føst ifjor da tutta var 1,5 år, den var veldig stiv og vanskelig å bevege seg i. Hun ble også kald i den. Vi kjøpte deretter Reimatec og er kjempefornøyde med den!!
3småtroll♥ Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Er noen nettbutikker som har troll- google det så får du jo sett de;) Jeg har kjøpt de på en lokal barneutstyrsbutikk, men vet ikke hvem av de store kjedene som fører troll.. Babyshop har de hvertfall.. Har to dresser liggende som minstemann skal arve og de er brukt i to hele sessonger (høst,vinter og vår) av begge søstrene. De er like hele og fine;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå