Tilde 2009+ Ida 2012 Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Eg er fyrstegangsfødande, og har gått med kynnere i heile dag og i går, tidlegare har eg hatt dei eit par gangar i døgnet berre. I natt vakna eg halv 7 etter 2 timars søvn, av mens(liknande) smerter, har våre støl i heile dag, smerter nedgjennom eine beinet når eg går eit lite stykke. Har 17 dagar att til termin, men eg er ikkje lysten på å gå slik med smerter og så godt som ikkje søvn så lenge. Det er gått fleire døger med 3-4 t søvn, kjenner at det slit litt etterkvart. Er dette normalt? Og ikkje minst, kan dette bety at det nermar seg?
Frøken Svingtrapp Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Jeg ville tippet at det nærmer seg, men ikke nødvendigvis mes en gang. Jeg ville ringt føden for å berolige meg selv. De er veldig forståelsesfulle og hjelper deg gjerne
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Er førstegangs selv og har hadd det sånn i noen uker, har 5dager igjen til termin no. Prøv å søv litt på dagen viss du har mulighet, det som har reddet meg:)
Tilde 2009+ Ida 2012 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2009 Takk for svar, eg har tenkt på å ringe, dersom eg ikkje søv i natt blir d nok til det ja:O)
Tilde 2009+ Ida 2012 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2009 Ja, har tidlegare tenkt at om eg held meg våken om dagen så må det snu, men i dag la eg meg. Fekk 20 min før eg var lys våken igjen, men det er godt så lenge det varer. Har funne ut at eg må ha anledning til å legge meg ned når eg føler at eg er trøtt i tilfelle eg får sove:O) Takk for innspel:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå