Gå til innhold

fyrste gangsfødande og sliten no...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er fyrstegangsfødande, og har gått med kynnere i heile dag og i går, tidlegare har eg hatt dei eit par gangar i døgnet berre. I natt vakna eg halv 7 etter 2 timars søvn, av mens(liknande) smerter, har våre støl i heile dag, smerter nedgjennom eine beinet når eg går eit lite stykke. Har 17 dagar att til termin, men eg er ikkje lysten på å gå slik med smerter og så godt som ikkje søvn så lenge. Det er gått fleire døger med 3-4 t søvn, kjenner at det slit litt etterkvart. Er dette normalt? Og ikkje minst, kan dette bety at det nermar seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tippet at det nærmer seg, men ikke nødvendigvis mes en gang. Jeg ville ringt føden for å berolige meg selv. De er veldig forståelsesfulle og hjelper deg gjerne :)

Skrevet

Er førstegangs selv og har hadd det sånn

i noen uker, har 5dager igjen til termin no.

Prøv å søv litt på dagen viss du har mulighet,

det som har reddet meg:)

Skrevet

Takk for svar, eg har tenkt på å ringe, dersom eg ikkje søv i natt blir d nok til det ja:O)

Skrevet

Ja, har tidlegare tenkt at om eg held meg våken om dagen så må det snu, men i dag la eg meg. Fekk 20 min før eg var lys våken igjen, men det er godt så lenge det varer. Har funne ut at eg må ha anledning til å legge meg ned når eg føler at eg er trøtt i tilfelle eg får sove:O) Takk for innspel:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...