blond Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Jeg har vært der et par ganger, men kan vel ikke si at det ga meg noe, så det har ikke blitt mer av det. Du da?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Kan vel ikke si det akkurat, var der på bam 1 gang, og det er over 4 år siden.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 har vel vært innom der et par ganger..... kanskje for noen år siden....fenget ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå