J, J og meg:) Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Er det vanlig at det er fullt kjør med klovner, og full underholdning hele selskapet? For meg virker det som om det skal være sånn?! Holder det ikke bare å leke sammen? Etter de har spist går vel tiden fort alikevel? Er redd selskapet bare blir stress for de små om det skjer så mye. Hilsen ei som skal arrangere barneselskap for første gang....
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Mine unger har aldri vært i bursdag med klovner eller annen innleid underholdning. Eneste lekelandbursdager som har hatt "opplegg". Ungene leker helt fint uten at voksne blander seg inn, de har nesten ikke tid til å spise engang.
Fire småtroll Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Stort sett bare frilek. De synes det er kjempegøy å leke sammen på en annen arena enn barnehagen. Alle tiders å utforske rommet og lekene til den de er på besøk hos.. Spør ungen din hva den vil ha, vi har hatt noen leker her når bursdagsbarnet har ønsket det. F.eks flasketuten peker på, fiske etter godteposer, hale på grisen o.l.
3småtroll♥ Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Hei! Har to jenter som jeg har holdt selskap for noen ganger nå... Vi har hatt 2,5-3 timer varighet og det har aldri hatt klovn el Når alle gjestene har kommet setter de seg i en ring og har "flasketuten peker på" Når den peker på "Lise", får bursdagbarnet åpne gaven fra "Lise" osv... Morsom måte å gjøre det på samtidig som vi får "drøyd" tiden litt og barna lærer seg å være høffelige og må vente med å åpne gavene til alle har kommet;) Etter dette er det tid for spising! Etter at maten er spist får de løpe fritt å leke mens jeg rydder bordet og setter frem kaker. Da har det allerede gått 1,5 time når de skal spise kakene;) Etter kakespising har vi noen ganger hatt en liten lek feks sette halen på grisen også kommer jo høydepunktet for barna- godteposer;) Vi kjøper noe godteri feks en liten sjokoloade og noen seigmenn også kjøper jeg heller noe morsomt billig pynteting, reklekser eller noe annet som de kan ta med seg hjem. Veldig populært! Når de skal få godtposene har vi enten fiskedam eller så gjemmer vi posene så de må lete etter de;) Trenger ikke mer arrangerte greier er min erfaring for de har det så travelt med å leke og herje;) Lykke til-går sikkert bra!
J, J og meg:) Skrevet 5. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2009 Takker for svar og tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå