Gå til innhold

Har dere sett Menn som hater kvinner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den er veldig bra - anbefales!:)

Skrevet

Ja, den er veldig spennende. Kunne med fordel ha blitt kuttet drøye 20 min, men god film, for all del.

Skrevet

Jeg leier vanligvis aldri nordiske filmer..men har hørt mye bra om den

Skrevet

Har både lest boka og sett filmen, og selv om det var mye som manglet fra boka synes jeg den var fantastisk! :o)

Skrevet

Jeg kjøpte den i dag, skal se den sammen med gubben senere i kveld =)) Så håper den er bra=)))))

Skrevet

Den er kjempebra! Men så digger jeg nordiske filmer også da :-)

Skrevet

Så bra den er bra - har lest trilogien og gleder meg til filmen.

 

Skrevet

den er bra!! Anbefales ikke rett før senge tid.. jeg lå bare å tenkte på filmen.. sovna ikke før ett par timer tror jeg ;) hehe

Skrevet

Kjempebra film, men det skal nevnes at boka er myyye bedre. Mange viktige poeng som manglet i filmen, men man kan vel ikke vente at alt blir med. Men for all del, filmen MÅ sees ja:)

Skrevet

Veldig bra og utrolig spennende! En "MÅ se-film" etter min mening! Gleder meg til neste filmen kommer;o)

Skrevet

Jeg syns ikke den var direkte skummel-skummel...men den er en tankevekker, hvis en kan si det sånn.

Skrevet

Anbefaler den ja. Tror neste film kommer nå i sept.? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...