Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Hun hadde bestilt barnevognskilt. Og vi pratet om hvor hun skulle feste det. Hun sa foran vogna (den delen der kalesjen er), og jeg mente samme sted, bare at jeg sa bak vognen. Så...diskusjonen vår var: Når man står og triller vognen. Står man bak eller foran vognen? Jeg mener at vi står foran vognen, fordi vi står foran og dytter. Mens svigerinna mi mener at vi står bak vognen og dytter, fordi den kalesje delen går først mot motgående folk (håper dere skjønte det) Hva sier dere? Står vi foran og bak vognen og dytter? Vet det ikke er noe fasitsvar på dette, men morsom å høre hva dere andre sier.
blond Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Jeg står bak vognen når jeg triller den framover.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Halt klart bak vognen og dytter framover.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Man står bak vognen og dytter. Står du framfor vognen, drar du jo:p
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Ja, jeg ser den. Men jeg mener fremdeles at vi står foran vognen og dytter, he he.
petite fleur Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Bak. Men skjønner at det kan være individuelle oppfatninger på denne :-)
Tigerpote Skrevet 5. september 2009 #11 Skrevet 5. september 2009 Bak:) Men kan skjønne at det kan diskuteres hehe..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #12 Skrevet 5. september 2009 når vågna står i ro, står vi forran vogna og ser inn i vogna... når du triller vogna så går du bak vågna og triller den forran deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå