Gå til innhold

Quinny speedi eller Brio happy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med første barn kjøpte jeg en Simo noe jeg angret sterkt på. var uoverkommelig tung og jeg slet med å få den inn i bilen. Ikke kunne den vendes håndtaket på heller, noe jeg savnet,

Denne gangen ser jeg derfor etter en lett vogn som ikke tar hele bagage rommet. Men:

- kan håndtaket vendes på Quinnyen ?

- er vognbagen for "åpen" når det er dårlig vær ute?

- noen som har hatt begge disse vognene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde også simo kombi sist, men denne gangen har vi kjøpt en brio happy duo med kompakt understell (hjulene skyves mot hverandre når man slår den ned). Har ikke født ennå, så vet ikke, men mannen synes den var kjempelett å slå sammen i bilen, og at den tok mindre plass enn trodd. Den ser kjempefin ut, kjøpte brukt og betalte 3000 for en nesten ny. Håndtaket kan vendes. Vet ikke så mye om quinny speedi, men tror ikke det er bøyle på sportsdelen bl.a, noe som jeg synes er kjempedumt. Er ihvertfall superfornøyd med brio happy foreløpig der den står klar i gangen:-)

Skrevet

Vi har kjøpt Brio Happy, og er kjempe fornøyde så langt!!:) Nå har heller ikke babyen kommet enda, termin i morgen;) Men så langt KJEMPE fornøyd!!:) Gode hjul (kan ikke pungteres!!:D), lett, god plass og så ser den fin ut synes jeg:)

Skrevet

Hørt av mange at Quinny er veldig tung, den tar mye plass sammenslått og som trehjuling er den mindre veltesikker enn firehjulinger. Ville valgt Brio.

Skrevet

vi har valgt brio happy duo, kjempefornøyd! har enda 1 uke til termin men venner av oss som har den vognen skryter veldig. den er dyp og veier lite, passer godt som vintervogn tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...