Molait Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Beklager ropingen:) (men haster kanskje om det stenger 20..) Vet de har døgnåpent i Oslo. Før var det kveldsåpent på Strømmen. Er det det enda?? Og til hvor lenge på lørdager?? Søkt rundt men fikker ikke ut:(
h.hippo Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Tror det fremdeles er kveldsåpent på strømmen, ja, ikke så veldig lenge siden jeg var der! Aner ikke åpningstidene.. Man må da gå inngangen på parkeringsplassen bak der...
Molait Skrevet 5. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2009 mm, fant ut. De har bare åpent i sentrets åpningstider, altså til 18 i dag. Har på søndager og , men eller ar de jo samme tider på andre senter, så det var irriterende. Mener jeg har vært sent på Strømmen før jeg, men det var kanskje i uka, og før senteret var åpent til 21.
♥gullegull08♥ Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Hei! Kanskje litt forseint svar, men før så hadde dei en liten avdeling som var åpent til rundt 23 (tror jeg det var) oppe der apoteket på strømmen låg før. (ved saga pizza og flugger) men vet ikke nå når det har byttet til boots..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå