onehitwonder - Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Her sitter jeg da med puter i rygg og under beina. Såkalt høygravid fra i morgen, svetter og får kun på meg sambos sko om dagen. Allikevel er jeg såå klar for party. Har egentlig ikke hatt det savnet tidl i svangerskapet men føler nå at jeg så veldig gjerne skulle vært med alle de andre som skal på et eller annet vors idag med fotballkamp og utegang. Innser jo selv mine begrensninger på området, men still... Kanskje det er nettopp det at man nå begynner å se en slutt på dette som får en til å så sårt savne slike "normale" gjøremål igjen. Vel forhåpentligvis klar til julebordsesongen da
Mimmi84 Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 nå er ikke jeg støttet opp med no puter no sted, men er da i uke 35. var faktisk på "byen" i går og på konsert så føler meg egentlig ikke så gravid. spurte jordmor om det med konserten, og hun mente det var greit. ettersom det var snill musikk og ikke no jeg gjorde hver dag. om du er lenket til sofaen, så skjønner jeg godt at du blir litt rastløs hadde jeg og blitt. det kommer nok for meg og en dag. lykke til!!
misscelia Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 sjønner deg helt der assa,, jeg mer eller mindre fyser på røyk og rødvin, sitte på verandaen med beina opp å kose meg skikkelig, men party kan jeg fint klare meg uten, herregud, jeg klarer jo ikke engang gå opp trappa uten å bli sliten, men men, skal jo amme en periode, og jeg angrer jo ikke på at jeg sluttet å røyke, alt for barnets beste=) men må innrømme at lysten er der og kommer sigende, jeg er jo så himla glad i rødvin=(
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Haha, henger meg på her. Har akkurat kjørt sambo på fest. Gleder meg til det blir min tur igjen til å nyte et glass rødvin med gode venner;-) Ikveld skal jeg kose meg med min sønn på 11, se sikkert en eller annen actionfilm med han og føle på den evindelige halsbrannen!! Er glad det bare er fire uker igjen til termin, begynner å bli sååååå klar nå. Ha en fin lørdagskveld alle sofaslitere;-)
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Ååå...gleder meg til ett glass iskaldt hvitvin, har savnet det=)
søte lille:) Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Begynner å bli ganske tung jeg og(uke 30)og har sett mine begrensinger..Men ett par gager har jeg hatt skikkelig lyst på å gå ut å danse,men det hadde nok blitt for mye av det gode..Skulle gjerne tatt meg ett heeerlig glass rødvin nå,også
Marihøna73 Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Har også akkurat sendt samboeren min på byen og sitter nå i sofaen med strikketøyet med halsbrann og hovne føtter :-/ Snakk om forandret livvstil! Gleder meg skikkelig til en fest/rødvin /jentekveld/etc etter fødsel en gang men nå er det nesten helt greit å bare slappe av hjemme. Uansett, bra det ikke bare er meg som har det sånn :-)
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Slenger meg på her,jeg også. Er så enig med dere alle..også når det gjelder røyken-dessverre! Merket ikke no sug etter den når jeg gikk med 1.mann,men denne gangen har det vært flere ganger jeg virkelig har savnet smaken og "roen" man får av å røyke. Jaja...er fortsatt leeenge til jeg evt kan ta en sigarett igjen. Har planer om å amme så lenge som mulig denne gangen også. Sist gang ble 13måneder,så vi får se hvor lenge jeg klarer når frøkna kommer. Ellers så har jeg også fått ubeskrivelig lyst til å trene,jeg da! Hehe..artig at JEG sier det-jeg sliter nå med å bli andpusten av bare å stå rett opp og ned. Noe som er vanlig,sa legen min. Den lille i magen begynner å bli såpass stor at alt inni meg begynner å få dårlig plass-inkl lunger! Men men..er i uk 31 nå,så er-forhåpentligvis-ikke lenge igjen før jeg har kroppen min for meg selv igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå