Gå til innhold

Hva koster en Reima vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å så på en i dag, og den kosta 1499,-. Er det normal pris, eller er det mange varianter? Skal ikke ha den Kiddo og heller ikke den fra 98 og ned. Må ha i størrelse 104.

Har inntrykk av at dette er en ganske dyr butikk, men mulig prisene på Reima tec er det samme uansett hvor man går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vanlig pris er ca 1300 kr for Reima Tec vinterdress. Koster litt mindre hvis det ikke er Tec..?

Tror ikke 1400 kr er sånn fryktelig ille.., men ikke billig heller.....

Skrevet

Kjøpte reimatec i str 122 i dag, kostet 1499,-. Prisen har steget siden i fjor ja.....

Skrevet

Der inn kostet dressen jeg kjøpte i dag 1399,- men så kom frakt i tillegg på 140,-. :o)

Skrevet

Kjøpte en på barnihagen nå, og den kostet 699. Mulig det er fjorårets modell, men dn var nå knallfin. Ta en titt der

Skrevet

Det er stort sett en fast pris på reimatec dressene, så tror ikke butikken tar seg mer betalt enn andre. De på barnihagen er ikke årets modeller. Bestilte en der selv og fikk dessverre beskjed ett par dager senere at de var utsolgt. Så bare vær forberedt på at det kan skje, litt dårlig av nettbutikken å ikke la varen slettes automatisk når den er kjøpt av en kunde.

Skrevet

Her varierer dressene med en hundrelapp i forskjellige butikker.

Reima tec dressen jeg kjøpte til guttunge ( 98 ) kosta 1200 kroner. de hadde også reima tec til 1100... men det var helt enkel blå.. mens den til 1200 var edward - masse masse pinsvin på ;)

Skrevet

Har sjekka ut barnihagen, men de hadde desverre ikke i den str jeg må ha. Men da vet jeg at 1499 er en ok pris, regnet egentlig med det, men dyrt nok ja!

Tenkte på Reima tec+, men den startet først i str 110, så det får bli neste dress:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...