Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Er det helt sikkert at de skal samarbeide? Jeg er enig med mye i høyrepolitikken, men hvis det skal føre til FrP i regjering så stemmer jeg heller rødgrønt.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Håper du har fått med deg at det kan ligge an til en ny regjering bestående av H, KrF og Venstre? Så jo flere stemmer til Høyre - jo sterkere vil de stå i en slik koalisjon!!! Og hva FrP kommer til å gjøre da, er jo helt umulig å si. KrF og V vil ha Erna som statsminister, og det vil jeg også!!!! Så stå på og gjør Høyre til en skikkelig valgvinner!!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Ja jeg mener å ha lest det i avisen, men var ikke sikker på om dette bare var et forslag fra Willoc eller om det var et reelt alternativ. Jeg har FrPangst, men er ikke så fremmed for Høyre sin politikk.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Er så absolutt et reelt alternativ - sjekk f.eks. VG fra i går :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå