Gå til innhold

Skal dere se MGP JR ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentungen er superfan av mgp jr, hennes idoler er jo malin og celine ;) hehe. Hun vet mere om mgp jr enn meg, så ikveld skal vi se på mgp jr og kose oss :) Tror ikke jeg hadde sett på det om jeg ikke hadde hatt barn som var veldig opptat av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi venter besøk i kveld. Har ikke snakket med dem, siden de er på markatur og kommer hjem "senest kl 1830", men tror knapt guttene VET at det er MGP jr i kveld. Og om de vet det kan jeg aldri tenke meg at det interesserer dem stort, musikk er ikke det de har mest interesse for. Tror nok besøket interesserer dem langt mer, gryta som står og putrer på komfyren også (DEN vet de om, for den satte storebror på umiddelbart før de dro).

Så i kveld blir det nok en samtalekveld uten fjernsyn hos oss. SKULLE guttene være mer interessert,enn jeg aner, er det fullt mulig for dem å ta en tur i kjellerstua og se på MGP jr om de vil det. Men da tror jeg nok jeg hadde hørt noe tidligere i dag, ja!

Skrevet

Ja, det skal vi. samboern ofrer t.o.m fotballkampen for å se det.

Skrevet

Jepp og de gleder seg enormt :) har til og med spart lørdags snopet til mgp, kunne ikke spise det til barnetv idag hehe

Skrevet

Nei, barna er for små til å være oppe så lenge. Dessuten er de ikke interessert.

Skrevet

Blir nok til det. Her er eldstejenta fan, men mor kan nok styre begeistringen sin. ;) Lille frøken gjør alt storesøster gjør, så dermed er hun fan hun og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...