Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Jeg og venninna mi var ute i går. For å kjøpe drinker brukte vi hennes visakort. Da det var min tur til å gå i baren var det uheldigvis reserveløsning. Dum som jeg var skrev jeg under på hennes visakort. Jeg spurte til og med bartenderen om jeg skulle hente henne, men det var greit at jeg skrev under... Uheldigvis er det noen som nok har holdt øye med oss. For pengboka mi ble stjålet med all mine legitimasjonskort, visakort og venninna min sin kort.. Saken er at venninna mi har blitt tappet for titusenkroner fra minibanken.. Vi ringte og sperret med engang det ble oppdaget. Jeg har ikke blitt tappet for dem har ikke greid å se pinkoden min da kortet ikke ble brukt.. Det dumme er den reserveløsningen som vi tror blir avgjørende for om hun skal få pengene tilbake. Leser på nett at hun bryter avtalen med banken når hun låner bort visakort. Hun ønsker jo pengene tilbake enten fra banken eller reiseforsikring. Men som sagt tror jeg saken kan bli vanskelig.. Hva skal vi gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå