xxxc Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Ja da har vi snakkes om et evt bryllup neste somemr. Men han lurer på om det er nok med et knapt år på planlegging...Og ikke vet jeg, har (heldigvis) aldri gifta meg før;) Hva er vanlig? trenger man virkelig et år på å planlegge?? OG hva må jeg begynne med???? Valg av kirke er ok, men ikke valgt dato. vi er helt i startfasen enda;) Kan noen gi meg noen tips??:)Tror jeg enda er i "himmelen" etter at han virkelig spurte;)
Gjest Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Det viktigste er jo om lokalene og kirken dere vil ha er mulig å reservere nå. De mest populære stedene kan godt være opptatt allerede nå hvis dere vil ha sommerbryllup. Men bortsett fra det er det ingenting i veien for å bruke mindre tid enn et knapt år også. Vi brukte kanskje et halvår og da hadde vi god tid, men vi ville gifte oss på vinteren og da er det jo ganske lett å få tak i lokaler og sånt.
Gjest Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Gratulerer! Jeg skal være brud sommeren 2011. Jeg trenger så lang tid på meg for å planlegge jeg. Vi vuderte å ha det neste sommer,men jeg vil heller ha god tid,fremfor å stresse. Og det er travle dager nok her med små barn i hus,så å stresse med planlegging orker jeg ikke hehe, Lykke til
Gjøkeredet③ Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Svarer deg både her og bryllupsdebatten;o) Gratulerer så masse.. Det er jo bare super stas:o) Jeg skal også gifte meg neste August, og er glad jeg har et år å planlegge på..) Vi har satt dato og booket kirke og lokale, og det er vel det... Her er en side som kan hjelpe deg: http://www.bryllup.org/ Lykke til:o)
Gjest Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Så lenge du får booket kirke og lokaler skal det ordne seg med resten på et år. Jeg brukte selv to år, og synes det var behagelig tidsperspektiv. Dere får nå bare finne noen aktuelle datoer, og finne en dato der både lokale og kirke er ledig. Gratulerer med forlovelsen og lykke til med bryllupsplanlegging :-)
Pirkeanonym Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Vi brukte 4 mnd. på å planlegge. Du bør bestille frisør og fotograf ca 6 mnd i forkant.
Monajenten Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Så heldig du er:-) Gratulerer!! Jeg jobber i fotostudio og vi har allerede en del som har booket fotograftime til om over et år, så det er ihvertfall lurt å begynne tidlig med ting som må bookes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå