321 Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Har det noen som helst "betydning" for kroppen om man bruker pillene til å hoppe over mensen av og til? for det er jo ikke en ordentlig mensen med piller uansett..
Gjest Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Nei, det tror jeg ikke skal ha noen betydning:) Jeg har gjort det selv mange ganger Det kommer kanskje litt an på pillemerke? Men jeg bruker Yasmin, og i vedlegget der står det at man godt kan hoppe over en mens eller to ved å begynne rett på nytt brett når en kommer til sukkerpillene.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Njei, dem er vel ikke helt enige der.. jeg har gjort det mange ganger når jeg gikk på trionetta, uten noe problem hverken da eller nå. Nå bruker jeg Loette, og skulle utsette sist gang fordi vi var i Egypt.. gikk helt fint den uka, men nå har jeg masse småblødninger/blodig utflod, og jeg skal ikke ha mensen før om 2 uker.... Så LITT tull ble det
trillelille Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Jeg merker det veldig på kroppen om jeg hopper over, blir så sinnsykt oppblåst Men tror ikke det har noen stor betydning. Snakket med legen om det en gang og hun sa at det gjorde ikke noe, men man burde passe på å ha en blødning innimellom...
321 Skrevet 5. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2009 Litt mellomblødninger og slikt har jeg også opplevd ved å hoppe over, men det har vel ikke noen annen betydning for kroppen regner med... altså ting som skulle være uheldig på noen måte?
Frøken Anonym Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Dagens kvinner menstruerer mye mer enn hva urkvinnen gjorde. Mer enn hva vi er laget for... De gikk ofte gravide, eller de ammet, og hadde derfor ikke mer enn noen år tilsammen der de menstruerte, mens vi i dag menstruerer sammenhengende mellom 20-35 år. Altså, vi menstruerer hver måned i så mange år. Så å hoppe over en menstruasjon er nok ikke farlig. Dette leste jeg i en avis for en stund tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå